به گزارش ایرنا محمداسماعیل افضل پور روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: از این تعداد 42 برنامه در حوزه جوانان و بقیه در حوزه ورزش است.
وی اظهار کرد: برگزاری نشست گفت و گوی فرهنگی جوانان و ورزشکاران با مسئولان، و هم اندیشی نخبگان جوانان با مسئولان از برنامه های شاخص حوزه جوانان در دهه مبارک فجر است.
وی گفت: سالن ورزشی بورنگ، زمین فوتبال ساحلی فردوس و سالن کبدی بیرجند سه پروژه شاخص در حوزه ورزش استان است که در دهه فجر افتتاح می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی اعتبار عمرانی امسال این اداره کل از محل مالیات بر ارزش افزوده را 130 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از این اعتبار 30 میلیارد ریال به خانه های جوان اختصاص یافته است.
وی اظهار کرد: 80 سالن ورزشی نیمه تمام از محل این اعتبارات تکمیل و تجهیز می شود.
افضل پور گفت: تاکنون 20 درصد از اعتبارات بخش مالیات بر ارزش افزوده تخصیص یافته و امیدواریم تا پایان سال تملک، بقیه آن هم تخصیص یابد.
وی بیان کرد: برگزاری مسابقه و جشنواره در رشته های رزمی، تنیس روی میز، کبدی، انجمن های ورزشی و ورزش همگانی، شطرنج، بدنسازی، پرورش اندام، اسکیت، جانبازان و معلولان و ... از دیگر برنامه های پیش بینی شده در ایام الله دهه فجر است.
وی با اشاره به اینکه برای تکمیل زیرساخت های ورزشی استان، تکمیل سالن های ورزشی در دستور کار قرار دارد افزود: برای این منظور سالن هایی که به لحاظ فیزیکی پیشرفت بالای 60 درصد دارد در اولویت است.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای با حوزه اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: طبق این تفاهم نامه در حوزه ورزش همگانی و افزایش فعالیت رشته های ورزشی شنا، دومیدانی، ژیمناستیک و ورزش های بومی و محلی از محل اعتبار وزارت کشور برای تجهیز، استعدادیابی و برگزاری مسابقه کمک شود.
وی افزود: دیدار با پیشکسوتان ورزش، تجلیل از ورزشکاران نمونه، برپایی نمایشگاه های عکس ورزشی، برگزاری دوره های مربی گری، استعدادیابی در برخی رشته های ورزشی و برگزاری کارگاه های آموزشی اعم از اخلاق در ورزش از دیگر برنامه های این ایام است.
یکی از خبرنگاران درباره نتیجه استعفای اخیر افضل پور سئوال کرد که وی گفت: در مقطعی از زمان خواسته ها و مشکلاتی داشتیم که شرایط ادامه کار را سخت کرد و مطرح کردیم و این مشکلات اکنون در حال برطرف شدن است.
وی افزود: وزارت ورزش و جوانان هم قصد داشت تغییراتی ایجاد کند و این مدیران وزراتخانه هستند که تصمیم می گیرند و ما در این موضوع ورود پیدا نمی کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: هم اکنون مجموعه در حال کار است و هیچ مشکلی نداریم البته تغییرات برای مدیران همیشه وجود دارد و کسی که مدیر می شود همیشه برای تغییر آماده است، مهم این است که به تلاشمان ادامه دهیم.
7559*3028
خبرنگار: امیرشاهین نایبی فر * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.