به گزارش ایرنا وجه الله خدمتگزار پنجشنبه شب در نشست خبری استانداران ادوار خراسان جنوبی در بیرجند افزود: با توجه به اینکه خراسان جنوبی استانی کمتر توسعه یافته است باید از توان بخش خصوصی برای توسعه استان استفاده کرد.
وی گفت: سرمایه گذاری در بخش خصوصی بر سه اصل احترام، اعتماد و پشتیبانی استوار است مادامی که این اصول به درستی رعایت نشود سخنان ما در حد شعار باقی خواهد ماند.
وی بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید آنچه در توان دارند را در کوتاه ترین زمان و به بهترین نحو در خدمت رسانی به مردم بکار ببرند تا زمینه های جلب اعتماد مردم بیش از پیش فراهم شود.
وی در ادامه به دوران خدمت خود در خراسان جنوبی اشاره کرد و یادآور شد: یکی از مهمترین محورهای فعالیتم در این دوره ، سرمایه گذاری در بخش های مختلف و استفاده از توان بخش خصوصی بود.
وی با بیان اینکه در این مدت تلاش کردیم مجوزهای قانونی سرمایه گذاری در استان را به تراز برسانیم، گفت: تاکید و توجه به منشور حقوق شهروندی از دیگر شاخص های مدیریتی بود.
رئیس بازرسی وزارت کشور با بیان اینکه گاهی اوقات در حمایت ها دچار مشکلاتی هستیم، افزود: خراسان جنوبی در حوزه صنایع دستی دارای ظرفیت و توانمندی های زیادی است اما صنعتگران نیازمند حمایت بیشتری هستند.
خدمتگزار گفت: رسانه های جمعی و گروهی استان می توانند زمینه های حمایت بیشتر صنعتگران و صنایع دستی را در استان فراهم کنند.
وی بر استفاده از توان و ظرفیت نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی و بخش خصوصی تاکید کرد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557* 6054* خبرنگار - رقیه محمدی* انتشار - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.