به گزارش ایرنا حسین طاهری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی در بیرجند با حضور استانداران ادوار استان افزود: مجمع استانداران یک تشکل صنفی و غیردولتی است که در سال 84 به ثبت رسید، در حال حاضر 220 نفر از استاندارن عضو این مجمع هستند و تعداد اعضای آن در حال افزایش است.
وی اظهار کرد: برگزاری کمیته های استانی یکی از ارکان این مجمع است، مجموع استانداران هر استان بعد از پیروزی انقلاب تاکنون و معاونان استاندار که در استان های دیگر به عنوان استاندار مشغول فعالیت هستند در این کمیته حضور دارند.
دبیر مجمع استانداران کشور بیان کرد: در جلسه امروز استانداران ادوار خراسان جنوبی، 18 استاندار شرکت دارند که 5 نفر از آنها از خراسان جنوبی، 9 نفر از استانداران عضو هیات مدیره استانداران و چهار نفر از خراسان بزرگ هستند.
طاهری اظهار کرد: تشکیل این جلسه به این معناست که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی جدا از هر نوع تفکر سیاسی و اختلاف سلیقه، همه در کنار هم برای خدمت به مردم کشور و استان کمر همت بسته اند.
دبیر مجمع استانداران کشور عنوان کرد: حضور این افراد در کمیته های استانی به این دلیل است تا استانداران تجربیات، پیشنهادت، نظرات و سوابق خدمت خود را در اختیار استاندار کنونی قرار دهند تا وی حداکثر استفاده را برای خدمت به مردم داشته باشند.
طاهری، کمیته استانی مجمع را یک اتاق فکر مجرب دانست و افزود: کمیته در اختیار هر استان بوده و در راس کمیته مجمع استانداران آمادگی دارد امکانات لازم را برای توسعه استان ها فراهم کند.
وی یادآور شد: در تشکیل کمیته های استانی مجمع، یک لوح تقدیر به استاندار قبلی هر استان اهدا می شود.

** استفاده از تجربیات استانداران پیشین فرصتی برای خدمت به مردم است
استاندار خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: استفاده از تجربیات با ارزش استانداران ادواری، فرصتی مغتنم برای خدمت به مردم و پیشرفت استان است.
محمد مهدی مروج الشریعه افزود: بهره گیری از نظرات کمیسیون های تخصصی مجمع استانداران که با ابتکار اعضای حاضر به وجود آمده، فرصتی برای همه استان های کشور است.
به گزارش ایرنا، وی اظهار کرد: تجارب استانداران باید تدوین و نگارش شده و به نسل های بعدی برای استفاده بهتر منتقل شود.
وی ادامه داد: در نشست شورای اداری امروز، پیشکسوتان مدیریت، مسئولیت و تعهد به مردم که الگوی منسجمی از نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، حضور دارند.
وی یادآور شد: امروز افتخار میزبانی فرهیختگانی را در استان داریم که عمری را در خطه شرق کشور، قبل و بعد از تقسیم خراسان بزرگ به ویژه خراسان جنوبی منشا خدمات و آثار با برکت بوده اند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557* خبرنگار - رقیه محمدی * انتشار - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.