به گزارش ایرنا رضا سلم آبادی روز شنبه در کارگروه تخصصی اشتغال استان افزود: یکهزار و 419 طرح اشتغالزایی به مبلغ 230 میلیارد و 746 میلیون ریال شامل طرح های کارانگیزی، توان افزایی و خودکفایی - کارآفرینی به جامعه هدف این نهاد پرداخت شد.
وی گفت: اعتبارات حوزه اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد استان از دو محل صندوق امداد ولایت وابسته به کمیته حضرت امام و منابع قرض الحسنه بانکی و توسعه ملی تامین می شود.
وی با اشاره به افزایش 127 درصدی اعتبارات حوزه اشتغال و خودکفایی سال 96 نسبت به پارسال، افزود: امسال 514 میلیارد و 336 میلیون ریال تسهیلات در این زمینه به جامعه هدف پرداخت شد.
به گزارش ایرنا سلم آبادی تعداد طرح های اجرا شده از محل اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان را 479 طرح عنوان کرد و یادآور شد: برای این طرح ها 72 میلیارد و 451 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.
وی در ادامه به آموزش های فنی و حرفه ای به مددجویان این نهاد در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون یکهزار و 977 نفر آموزش های مهارت آموزی و یکهزار و 357 نفر آموزش های پایدار سازی و توسعه را فرا گرفتند.
مدیرکل کمیته امداد استان اضافه کرد: همچنین در این مدت یکهزار و 655 نفر از آموزش های کارآفرینی و 803 نفر حرفه آموزی دانش آموزان دبیرستانی برخوردار شدند.
سلم آبادی اظهار کرد: امسال 477 مورد نظارت بر آموزش فعالیت های اشتغال و خودکفایی و 17 هزار و 144 طرح اشتغال در استان انجام شد.
وی در ادامه به بافت فرش دستباف توسط مددجویان کمیته امداد استان اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون 814 تخته فرش به متراژ سه هزار و 330 متر مربع به ارزش 16 میلیارد و 519 میلیون ریال تولید شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*6054
خبرنگار: رقیه محمدی * انتشار: مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.