به گزارش ایرنا، محمدرضا تابش در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در جمع مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) با تبیین اهداف استقرار نظام جمهوری اسلامی افزود: انقلاب با الگو قرار دادن جامعه علوی، نظامی پی افکند تا عدل، داد و مساوات برقرار شود و مردم مدار تصمیم گیری ها باشند.
وی اضافه کرد: در بدو انقلاب، امام(ره) با بینش بالا، نهادهایی همچون کمیته امداد و جهاد سازندگی را تاسیس کرد تا از مردمی که تحت ظلم قرار گرفته بودند حمایت کند و آنان را در بطن تصمیم گیری ها قرار دهد.
نماینده مردم اردکان با تاکید بر اینکه مردم باید مورد عزت و احترام قرار گیرند تصریح کرد: امیدوارم با تلاش بیشتر مسئولان هر روز شاهد کاهش مشکلات در سطح کشور باشیم.
وی عنوان داشت: مردم با وجود گلایه ها و سختی ها، ثابت کردند همیشه یار انقلاب هستند و در مقاطع حساس با تصمیم های خردمندانه بر این مسیر پای فشرده اند.
تابش همچنین با تسلیت شهادت امیرمومنان علی(ع)، وی را اسوه دینداری دانست که در راه خدا و بسط حکومت الهی از بذل جان و مال خویش دریغ نکرد.
در این مراسم؛ نماینده مردم اردکان از دانش آموزان برگزیده زیرپوشش کمیته امداد حضرت امام(ره) شهرستان اردکان تجلیل کرد و در ضیافت افطار این نهاد شرکت کرد.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6014/ خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: کاظم شاملو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.