به گزارش ایرنا رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردوس عصر پنجشنبه در آیین معارفه متخصصان جدید این شهرستان اظهار کرد: با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی و عبور تعداد زیادی مسافر از محورهای مواصلاتی شهرستان فردوس، مجموعه درمانی این شهرستان نقش موثری در ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مراجعان دارد.
سعید مجیدی افزود: در حال حاضر 34 پزشک متخصص در رشته‌های مختلف در شهرستان فردوس مشغول به کار هستند که امروز تعداد 10 پزشک متخصص در رشته های مختلف زنان، داخلی، پوست، پاتولوژی، اعصاب و روان، رادیولوژی و روان پزشک که اخیرا در این شهرستان مشغول به کار شده‌اند، معارفه می‌شوند.
وی بیان کرد: 2 دستگاه رادیولوژی دیجیتال و دستگاه پلاسما فرز با هزینه 700 میلیون تومان در بیمارستان حضرت رسول (ص) شهرستان فردوس نصب و از امروز بهره‌برداری شد.
همچنین معاون درمان و معاون توسعه مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و رئیس اورژانس خراسان جنوبی از ساختمان اورژانس 115 فردوس و بلوک زایمان در حال احداث این شهرستان، بازدید کردند.
شهرستان فردوس با پنج هزار و 100 کیلومتر مربع مساحت و بیش از 42 هزار نفر جمعیت در شمال غربی خراسان جنوبی و فاصله 195 کیلومتری بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
9865*3028*
خبرنگار: اعظم جمالی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.