به گزارش ایرنا سردار علی مولوی روز یکشنبه در تجمع بسیجیان شهرستان فردوس با عنوان 'شکوه مقاومت' اظهار کرد: در واقع تنها نیرویی که خواهد توانست برای این کشور در مقابله با تهاجم فرهنگی موثر واقع شود، بسیج است چون بسیجیان تجمل گرا نیستند و حقوق های نجومی نمی‌گیرند.
وی افزود: باید بسیج، این تفکر الهی را حفظ کنیم و کشور ایران خود را مدیون این تشکل ارزشمند بداند و امید است که دولت، مجلس، مدیران و مردم در عرصه صنعت، نوآوری، فرهنگی و اجتماعی قدردان این نعمت الهی باشند.
فرمانده سابق سپاه سیستان و بلوچستان گفت: کارکرد اول بسیج در میدان جنگ، الگویی برای دنیا شد که تفکر اسلامی و مسلمانان که مستضعفان دنیا هستند در نگاه استکبار جهانی، خودشان را پیدا کنند.
وی افزود: اندیشه امام خمینی (ره) یک اندیشه فراجهانی و بین المللی بود و امام نیز اعتقاد داشت که بسیج باید نه تنها در ایران بلکه در دنیا تشکیل شود تا مسلمانان جهان احساس کنند که می توانند روی پای خود بایستند و بر ظلم و ظالم فائق آیند.
مولوی تصریح کرد: امروز دنیا، جمهوری اسلامی را یک کشور مقتدر می داند چرا که ایران اسلامی تغییراتی را در جغرافیای دنیا به وجود آورد و این تغییرات اعتقادی و هویت بخش به ملت های دنیاست.
وی یادآور شد: امروز موضوع انقلاب و تفکر بسیجی ایران تنها در خاورمیانه مطرح نیست بلکه در دنیا مطرح است و این عمق نگاه حضرت امام خمینی (ره) است که انقلاب اسلامی ایران توانسته مرزها را پشت سر بگذارد.
امام جمعه فردوس نیز در این همایش با اشاره به اینکه امام راحل برای ماندگاری انقلاب، بسیج را تاسیس کرد گفت: بسیج مختص به ایران نیست و امروز باید هسته های مقاومت برای آزادی نوع بشر در تمام دنیا ایجاد شود.
حجت الاسلام محمدرضا بابایی گفت: بسیج در عراق و سوریه، کمر داعش را به خاک رسانده و می رود تا هسته های مقاومت که امام (ره) پیش بینی کرد، در تمام کشورهای جهان زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس نیز بسیج را شجره طیبه ای دانست که همواره در عرصه های مختلف دفاعی، فرهنگی و اجتماعی حضوری فعال و موثر داشته است.
سرهنگ ماشاءالله محمودی با اشاره به اینکه ماموریت بازسازی روستای شیخ سله از روستاهای زلزله زده استان کرمانشاه به خراسان جنوبی واگذار شده است از متخصصان، کارگران ساختمانی، مهندسان و اقشار مختلف مردم خواست تا در صورت تمایل در حوزه های مقاومت بسیج ثبت نام کنند تا در قالب گروه های جهادی برای بازسازی این روستا به استان کرمانشاه اعزام شوند.
شهرستان فردوس با پنج هزار و 100 کیلومتر مربع مساحت و بیش از 42 هزار نفر جمعیت در شمال غربی خراسان جنوبی و فاصله 195 کیلومتری بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
9865*3028*خبرنگار- اعظم جمالی*انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.