به گزارش ایرنا محمدمهدی مروج الشریعه به همراه امام جمعه و فرماندار فردوس، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی با حضور بر مزار شهدای فردوس و نثار شاخه گل با آرمان های والای شهیدان تجدید میثاق کردند.
شرکت در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان، دیدار با خانواده شهدا، کلنگ زنی مدرسه شهدای بانک ملی، دیدار با حامیان دولت و بازدید از مجموعه گردشگری آبگرم معدنی فردوس از برنامه های سفر یکروزه استاندار خراسان جنوبی به فردوس است.
استاندار خراسان جنوبی از تابستان امسال تاکنون به شهرستان های طبس، نهبندان، قاین، درمیان، سربیشه و دومین بار به شهرستان فردوس سفر کرده است.
شهرستان فردوس با پنج هزار و 100 کیلومتر مربع مساحت و بیش از 42 هزار نفر جمعیت در شمال غربی خراسان جنوبی و فاصله 195 کیلومتری بیرجند قرار دارد.
فردوس پل ارتباطی شمال و جنوب محسوب می شود و هر سال میلیون ها زائر رضوی و مسافر و گردشگر خارجی از همین جاده به شمال و جنوب تردد می کنند.
وجود معادن فراوان، صنایع و آثار تاریخی متعدد از دیگر قابلیت های این شهرستان خراسان جنوبی است و سومین قطب تولید انار کشور به شمار می رود.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7559*3028* خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر * انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.