به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بی بی عصمت سرفرازی در ششمین جلسه کارگروه اشتغال استان با بیان اینکه در کارگروه رونق و رفع موانع تولید نیز تجربیات ارزنده ای داشتیم افزود: هر کدام از جلسات کارگروه رونق تولید برای مدیران بانک ها و دستگاه های اجرایی یک کلاس درس بود؛ چرا که تجربیات موفق و ناموفق زیادی که در این راستا کسب کردیم می تواند در ادامه این مسیر راهگشا باشد.
وی بیان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ارزیابی صورت گرفته از دیدگاه شاخص های مرتبط با این کارگروه بین 31 استان کشور مقام نخست را کسب کرده است.
معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: در صورتی همه این جلسات و تلاش ها به نتیجه خواهد رسید که مدیران دستگاه ها و بانک های استان با یک زبان مشترک مشکلات را بررسی و اقدامات قانونی لازم در این جهت را به عمل آورند.
وی افزود: دستورالعمل ها و قوانین در کشور ما به خوبی تدوین می شوند اما در نهایت ممکن است این قوانین به خوبی اطلاع رسانی نشود؛ از این رو لازم است دبیرخانه کارگروه با هماهنگی فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی سطح استان، ضوابط و قوانین طرح تکاپو را برای جامعه جوان استان تشریح کنند.
سرفرازی، اولویت بندی رسته های مختلف طرح تکاپو در استان را مهم برشمرد و تصریح کرد: محل تامین اعتبارات تسهیلات این طرح در قانون بودجه سال 1396 کشور پیش بینی شده است.
وی وجود برخی محدودیت های قانونی در قوانین دستگاه ها و بانک ها را طبیعی دانست و گفت: هنر مدیران استان این است که از دل این محدودیت ها و قوانین، فرصت های جدیدی برای تقویت اشتغال در استان به وجود آورند.
بر پایه این گزارش، ششمین جلسه کارگروه اشتغال استان به ریاست بی بی عصمت سرفرازی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و با حضور محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های استان در محل سالن جلسات حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.