حسینی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه شغل اکثر مردم در شهرستان کشاورزی و دامپروری است گفت: خشکسالی های اخیر باعث شده تا به صورت مستقیم این حرفه ها دچار مشکلاتی شوند و خسارت بر خرده مالکان باعث می شود سرمایه خود را از دست داده و صدمات جبران ناپذیری بر زندگی و سرمایه آنان وارد شود.
وی اظهار کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار و برآورده سازی اهداف سازمان بهزیستی که موازی اهداف نظام و دولت است 2 تفاهم نامه همکاری با صندوق بیمه روستائیان و دامپزشکی به امضا رسید.
حسینی مقدم گفت: تفاهم نامه همکاری با دامپزشکی در سطح آموزش و نگهداری روش های نوین دام، بهداشت دام، استفاده جامعه هدف از سم، البسه های یکبار مصرف و آموزش می باشد که قبل از معرفی برای دریافت تسهیلات از مزایای این تفاهم نامه برخوردار خواهند شد و تمام خدمات برای معرفی شدگان رایگان است که برای دومین سال متوالی بین بهزیستی و دامپزشکی به امضا رسید.
حسینی مقدم در ادامه گفت: تفاهم نامه منعقد شده با صندوق بیمه کشاورزی جهت جلوگیری از بین رفتن سرمایه های دامداران خرده صورت گرفته است چون برخی از بیماری ها باعث اتلاف دام ها شده و در سنوات قبل مشکلاتی را برای جامعه هدف ایجاد کرده بود که با تحقق این موضوع این نگرانی از دریافت کنندگان تسهیلات برطرف شد.
سرپرست اداره بهزیستی خوسف با اشاره به اینکه جامعه هدف با 50 درصد تخفیف از مزایای بیمه کشاورزی برخوردار می شوند عنوان کرد: در برخی موارد بیمه نامه ها نیز به صورت رایگان صادر خواهد شد که در تفاهم نامه پیش بینی لازم شده است.
وی برای برطرف شدن دغذغه های جامعه هدف در بروکراسی های اداری و استفاده سریع تر از خدمات دولت تدبیر و امید از انعقاد تفاهم نامه فی مابین بهزیستی با منابع طبیعی، نیروی انتظامی، امورعشایری و جهادکشاورزی خبر داد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
9866* 6054* خبرنگار- سید ابوالفضل موسوی نژاد* انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.