محمد مهدی مروج الشریعه روز پنجشنبه در دیدار با مردم نهبندان، افزود: تقویت زیرساخت های سرمایه گذاری، عمرانی، گردشگری در استان زمینه ساز توسعه و رونق اقتصادی می شود.
وی با بیان اینکه هم اکنون انبوهی از سرمایه های مردم خراسان جنوبی از استان خارج می شود، گفت: توجه به این سرمایه ها باعث توسعه استان می شود.
وی با اشاره به اینکه باید مطالبه گری از مرکز و وزارت خانه ها در دستور کار همه مسئولان باشد، افزود: باید دستگاههای اجرایی با تمام توان برای حل مشکلات مردم تلاش کنند چرا که این نگاه مورد تاکید رئیس جمهور است .
استاندار خراسان جنوبی از مدیران بانکی خواست شرایط توسعه ای استان را درک و با تمام وجود از حضور سرمایه گذار حمایت کنند و اگر توانایی حمایت را ندارند در استان دیگری مشغول کار شوند.
مروج الشریعه بیان کرد: زمینه ها و ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری در نهبندان وجود دارد، نمایندگان مجلس اختیارات و مشوق های سرمایه گذاری را در اختیار مدیران و فرمانداران قرار دهند.
وی عنوان کرد: تلاش فرماندار نهبندان در زمینه رونق اقتصادی است، وجود وی در شهرستان پرظرفیت اقتصادی نهبندان لازم است و باعث رفع نیازها و دغدغه های سرمایه گذاران در این منطقه می شود.
وی خطاب به مردم نهبندان گفت: من بلندگوی شما برای احقاق حق شما بزرگواران در استان و کشور خواهم بود.
همچنین ظهر امروز استاندار خراسان جنوبی در سفر به شهرستان نهبندان با خانواده شهید ابراهیم صادقی دیدار و گفتگو کرد.
نهبندان مرکز این شهرستان در 200 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
شهرستان نهبندان با بیش از 59 هزار نفر جمعیت و 26 هزار کیلومترمربع مساحت از شمال و غرب به شهرستان بیرجند، از جنوب به استان های سیستان و بلوچستان و کرمان و از شرق به افغانستان و شهر زابل محدود می شود.
این شهرستان با 140 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان در جنوبی ترین نقطه خراسان جنوبی در ناحیه بیابانی، تقریبا خشک و کم آب استان قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7556*6054*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.