نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی از 17 تا 22 مهرماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی بیرجند از ساعت 15:30 تا 21:30 برای حضور علاقمندان دایر خواهد بود.
در این نمایشگاه 41 هزار و 135 عنوان کتاب در زمینه های حقوقی، پزشکی، زبان های خارجی، کشاورزی، عمومی، هنری، دانشگاهی، کمک آموزشی و غیره به نمایش گذاشته شده است.
برای برپایی این نمایشگاه چهار میلیارد ریال برای بن کارت و 800 میلیون ریال برای یارانه اختصاصی در نظر گرفته شده است.
286 ناشر به صورت مستقل، 195 ناشر به صورت اعطای نمایندگی و 12 کتابفروشی برای حضور در این نمایشگاه از طریق سایت ثبت نام کردند که 90 ناشر مستقل، 45 نمایندگی نشر، 30 ناشر فروش متمرکز و هشت ناشر استانی اکنون حضور دارند.
در حاشیه نمایشگاه یاد شده، غرفه کودک و نوجوان، آموزش شعر خوانی، نقالی و تعزیه، امضای عهدنامه توسط نوجوانان و غیره نیز برگزار می شود.
سرپرست اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در روز نخست نمایشگاه، نشست تخصصی فلسفه قیام امام حسین(ع) و آسیب شناسی مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور حجت الاسلام رفیعی برگزار می شود.
مصطفی شفاهی گفت: برگزاری کارگاه آموزشی دعوت از فرزندان با حضور حجت الاسلام کمیلی دبیر ستاد اقامه نماز استان و نشست تخصصی رسانه ای با حضور خبرگزاری های استان عصر روز دوم از دیگر برنامه های قابل پیش بینی در این نمایشگاه است.
وی یادآور شد: نشست تخصصی تربیت فرزند « تشویق و تنبیه کودک»، کارگاه آموزشی داستان نویسی کتب کودک، نشست تخصصی تغذیه اسلامی « مزاج شناسی»، کارگاه آموزشی نقش امر به معروف و نهی از منکر، کارگاه آموزشی بررسی وضعیت نشر کتاب و بررسی حقوق شهروندی فرد و جامعه از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557* 6054* خبرنگار - رقیه محمدی * انتشاردهنده - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.