حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در همایش بزرگ طلایه داران تبلیغ در بیرجند افزود: قرآن توسط خداوند نازل شده و حفط آن توسط خود خداوند تضمین شده اما اسلام و مسلمانی را خداوند تضمین نکرده است.
وی اظهار کرد: از ابتدای بعثت رسول اسلام (ص) نفاق ایجاد شد، مسجد ضرار که ایجاد شد یک مسجد تحریفی بود که بعد ها این تحریف در اختیار دشمن خارجی اسلام قرار گرفت.
وی اضافه کرد: اسلامی که در زمان معاویه و یزید با نفوذ بیگانه تبلیغ می شد،اسلامی بود که با همه چیز اهل سازش بود اما با خاندان پیغمبر(ص) دشمنی می کرد و این متاسفانه در همه جای تاریخ به بد ترین شکل نفوذ اتفاق افتاد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: 700 سال قبل این نفوذ کشور متمدن اسلامی اندلس را ساقط کرد و صدای اذان در آن کشور قطع شد.
عبادی گفت: مسیحیان با توسعه شراب خواری وقماربازی مسلمانان را منحرف و سپس به شکل فاجعه باری قتل عام کردند.
وی افزود:خطر نفوذ خطری سابقه دار است ، از 200 سال قبل که بیگانگان در ایران نفوذ کرده و در کشور استعمال تریاک،سیگار و قلیان را ترویج دادند.
وی اظهار کرد: برای مقابله با نفوذ و در این زمان، بیش از هرچیز بصیرت و جداسازی حق از باطل مهم است.
وی با بیان اینکه دشمن در دوران کنونی با سرگرمی‌های باطل ما را درگیر منکر می‌کند اضافه کرد: دفاع از اسلام ناب، انقلاب و حریم عدل واجب است و همه امور با فرهنگ گره می‌خورد.
همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: هیج سرمایه ای بالاتر از سرمایه تبلیغ در جامعه اسلامی وجود ندارد، مبلغان تداوم دهنده مکتب سید الشهدا (ع) هستند.
حجت الاسلام احمد رضایی افزود: یکی از اصول معنویت و خوشه چینی از مکتب اهل بیت (ع) ماه های محرم و صفر است.
وی اظهار کرد: نور امام حسین (ع) با ظهور دولت یار عالم گیر خواهد شد و خروجی اصلی عاشورا ظهور امام زمان (عج) است.
وی یادآور شد: محرم بهترین فرصت برای خودسازی و ساختن جامعه بشریت است، تفکری که توانست کشور گاندی را از یوغ و ستم دشمنان رها کند،تفکر عاشورایی بود.
وی تصریح کرد: هیچ سرمایه ای بالاتر از سرمایه تبلیغ در جامعه اسلامی وجود ندارد، مبلغان تداوم دهنده مکتب سید الشهدا (ع) هستند.
حجت الاسلام رضایی تاکید کرد: روحانیت مدال افتخار جامعه است چون مردم بیشترین اعتماد را به کلام آن ها دارند.
وی با اشاره به اینکه مردم، مبلغان و روحانیت را به عنوان مشعل داران هدایت و فرهنگ اهل بیت (ع) می شناسند، افزود: وقت خود را نباید با امور سخیف عوض کنیم و از همه لحظه های عمر خود باید استفاده کنیم.
همایش طلایه داران تبلیغ همزمان با سراسر کشور با هدف همگرایی،هم اندیشی و توصیه به مبلغان در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن مراسم مربوط به دهه محرم با حضور 150 روحانی در خراسان جنوبی برگزار شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7559*6054*خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر*انتشاردهنده-مریم پنجابی*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.