محمد حسینی ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بشرویه افزود: بعضی افراد با سخنان و انتقادهای غیر اصولی و به دور از انصاف سعی در ترویج روحیه یاس و ناامیدی در جامعه دارند.
وی بیان کرد: انتقاد زمانی سازنده واقع می شود که نقاط منفی و مثبت در کنار هم مورد بررسی قرار گیرند.
وی ادامه داد: دولت مصمم است گره های اقتصادی کشور را باز کند و این هدف مهم جز با همکاری و هم افزایی همه بخش های حاکمیت میسر نمی شود.
معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز دشمنان از هیچ راهی در تطمیع و تهدید جامعه بین المللی و دیگر کشورها علیه ایران کوتاهی نمی کنند و در این شرایط ما به خوبی توانسته ایم عزتمان را حفظ کرده و از احقاق حق ملت ایران کوتاه نیاییم.
به گزارش ایرنا وی افزود: حضور سران بسیاری از کشورها و نمایندگان جامعه بین المللی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری بیانگر این است که اجماع جهانی که علیه ایران به وجود آمده بود، شکسته شده است.
حسینی گفت: ایران امروز در تحقق دو شاخصه مهم امنیت و تبیین صحیح گفتمان انقلاب اسلامی موفق ظاهر شده است و در این مسیر تا حد زیادی توانسته ایم نظر مثبت جامع جهانی به این گفتمان را جلب کنیم.
وی ادامه داد: یکی از مهم ترین مسائلی که موجب دستیابی به این موفقیت در عرصه جهانی شد، مشارکت مردم در سایر صحنه ها و پشتیبانی قاطع از نظام جمهوری اسلامی ایران است.
حسینی با تاکید بر استفاده مطلوب و حداکثری از سرمایه های انسانی و اجتماعی اظهار کرد: متاسفانه امروز به دلایلی از جمله رکود اقتصادی و بیکاری سرمایه های انسانی ما در معرض دلسردی قرار گرفته و در معرض آسیب هستند که باید برای بهره وری مناسب و مطلوب از این سرمایه های ارزشمند راهکارهایی مثمر ثمر اندیشید.
شهرستان بشرویه در 300 کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی بیش از 26 هزار نفر جمعیت دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7550*3028*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده -رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.