محمود جلالی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 482 داوطلب در گروه علوم تجربی، 83 داوطلب در گروه علوم ریاضی، 224 داوطلب در گروه علوم انسانی، 113 داوطلب در گروه هنر و 160 داوطلب در گروه زبان های خارجی شرکت می کنند.
وی ادامه داد: رقابت کنکور سراسری امسال در 9 حوزه آزمون شهرستان طبس در روزهای پنجشنبه و جمعه، 15 و 16 تیرماه برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری کنکور اندیشیده شده و مکاتبات لازم با دستگاه های اجرایی شهرستان صورت گرفته است.
وی ادامه داد: همچنین سالن های برگزاری آزمون سراسری چندین مرتبه مورد بازدید قرار گرفتند.
جلالی با اشاره به گرمای هوای طبس گفت: علاوه بر کولرهای موجود، تعداد 2 کولر به سالن های آزمون اضافه کردیم و تعداد 100 قالب یخ برای کولرهای آبی پیش بینی شده است.
مدیر آموزش و پرورش طبس بیان کرد: 162 نفر در برگزاری کنکور سراسری همکاری خواهند کرد که 122 نفر عوامل اجرایی کنکور، 20 نفر از نیروهای انتظامی برای تامین امنیت آزمون و 20 نفر عوامل ستادی هستند.
وی گفت: در سال گذشته بیش از 60 داوطلب کنکور سراسری از این شهرستان رتبه های کمتر از هزار را کسب کردند و امیدواریم امسال نیز شاهد درخشش دانش آموزان طبسی در کنکور باشیم.
جالالی بیان کرد: در این فرصت باقیمانده به کنکور، دانش آموزان را به آرامش دعوت می کنیم و اطمینان خاطر می دهیم که همه تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون پیش بینی شده و هیچ گونه دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.
شهرستان طبس با 72 هزار نفر جمعیت و 57 هزار کیلومتر مربع مساحت بزرگترین شهرستان ایران و خراسان جنوبی است.
شهر طبس در 270کیلومتری غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
7217*6054* خبرنگار - سجاد نجفی* انتشار دهنده -مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.