علیرضا زمانزاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مبلغ 5.9 درصد کل بودجه خراسان جنوبی است.
وی بودجه سال 95 شهرستان را 154 میلیارد و 540 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته شده برای بشرویه امسال 40 درصد افزایش یافته است.
زمانزاده اظهار کرد: ادارت راه و شهرسازی، راهداری و جهاد کشاورزی بیشترین بودجه را برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی به خود اختصاص دادند.
وی اعتبار در نظر گرفته شده برای راه و شهرسازی را 53 میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: همچنین راهداری با 46 میلیارد و 50 میلیون ریال و جهاد کشاورزی با 24 میلیارد و 90 میلیون ریال بیشترین اعتبارات را به خود اختصاص داده اند.
به گزارش ایرنا، زمانزاده اولویت اجرای پروژه ها را تکمیل طرح های نیمه تمام خواند و تاکید کرد: با برنامه ریزی های صحیح و هدفمند و هماهنگی سایر ادارات در اجرای طرح ها و خدمت رسانی به مردم وضعیت مطلوب تری را در سال جاری پیش رو خواهیم داشت.
وی گفت: در صورت تحقق کامل بودجه در سال 96 اقدامات عمرانی و خدماتی بیشتر و مطلوب تری در شهرستان بشرویه اجرا خواهد شد که مسلما رضایتمندی و رفاه بیشتر مردم این منطقه را در پی خواهد داشت.
فرماندار بشرویه با تاکید به برنامه ریزی های مدون و هدفمند برای اجرای طرح های عمرانی افزود: دستگاه های اجرایی باید در بهره گیری از اعتبار دولتی نهایت دقت و صرفه جویی لازم را به کار بگیرند تا بتوانند از مبالغ در نظر گرفته شده به صورت بهینه استفاده کنند.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد و بیش از 26 هزار نفر جمعیت دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7550*2047*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.