محمد شفیعی روز پنجشنبه در کمیته مناسب سازی شهرستان افزود: باید امور را به گونه ای انجام دهیم تا معلولان و جانبازان همانند دیگران بتوانند از امکانات عمومی استفاده کنند.
وی مشکل اساسی در بحث مناسب سازی مشخص نبودن حریم پارکینگ ها عنوان کرد و ادامه داد: دستگاه های مربوط باید نسبت به رفع این مشکل اقدام لازم انجام دهند.
وی بیان کرد: به حداقل رساندن محدودیت ها در خصوص مناسب سازی نیازمند برنامه ریزی منظم و منسجم است.
فرماندارخوسف با اشاره به تخصیص 260 میلیارد ریال بودجه این شهرستان و افزایش 60درصدی آن نسبت به سال 95 تاکید کرد : در بحث زیرساخت ها مشکلات فراوانی داریم، سعی شده است در تخصیص بودجه به صورت ویژه دیده شود .
این مسئول با اشاره با سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه دشمن به دنبال ایجاد فضای دو قطبی در جامعه است، گفت : اولویت اصلی ما در خوسف کار است و نباید به سمتی حرکت کنیم که فضای شهرستان دو قطبی شود .
شفیعی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست وارد حواشی و بازی های سیاسی نشوند چون بعضی از این حواشی به صورت عمد ایجاد شده است تا مدیران را از امور اصلی آنها که خدمت به محروم است، باز دارد.
وی ادامه داد که پاسخگویی به این حواشی کاری بیهوده ای است و مردم هوشیار هستند و عملکرد همه را نقد و قضاوت می کنند.
وی با تشبیه دستگاه های اجرایی به خانواده خواستار همکاری آنها برای پیشبرد اهداف نظام و خدمت رسانی به مردم شد و افزود: افرادی هستند با هدف دشمنی یا بی اطلاعی حرف های ناروایی طرح می کنند، آنها بایستی روزی پاسخگوی حرف های خود باشند.
شفیعی از اقدامات نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان در تامین امنیت قدردانی کرد و افزود: وجود امنیت پایدار مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.
در این جلسه همچنین از راه اندازی اولین مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و کم توان ذهنی در خوسف خبر داده شد، این شهر در فاصله 36 کیلومتری بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
شهرستان خوسف حدود 30 هزار نفر جمعیت قرار دارد.
س.ا.م.ن* 2047*تنظیم و انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.