به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، در این اطلاعیه از این 2 روز با عنوان سند پیوند ناگسستنی امت با ولایت یاد شده است.
همچنین از مردم ولایت مدار دعوت شد با حضور گسترده و معنوی خود در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و ویژه مراسم پنجاه و چهارمین سالگرد قیام خونین یوم‌ الله پانزدهم خرداد ، با امام شهدا و شهیدان والا مقام تجدید میثاق و با مقام عظمای ولایت تجدید عهد کنند.
در اطلاعیه آمـده است: امام خمینی (ره) حقیقتی همیشه جاودان و خاموش ‌نشدنی است که با هدایت‌های داهیانه خود در نهضت الهی‌اش پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی شد.
اطلاعیه یاد شده می افزاید: به فرموده مقام معظم رهبری « این انقلاب بی نام خمینی (ره) در هیچ‌کجای جهان شناخته شده نیست» به درستی که خمینی روح بلند خدا بود و در کالبد زمان و روح خدا همیشه در دفتر خاطرات افتخارات ایران اسلامی و در قلوب و حافظه ملت بزرگ جاودانه است.
در اطلاعیه تاکید شد که قیام 15خرداد1342، سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 1357 بود که باعث تسریع در روند شکل‌گیری مبارزات و انقلاب اسلامی شد.
ادامه اطلاعیه به این شرح است:
قیام حضرت امام خمینی( ره ) علیه لایحه ننگین و استعماری کاپیتولاسیون بخشی از مبارزه نهضت بزرگ ایشان، علیه استبداد، استعمار و ظلم نظام سلطه بود که در بهمن 57 به ثمر نشست و میوه جمهوری اسلامی ایران را به بار آورد.
در این اطلاعیه با بزرگداشت مقام رفیع امام خمینی (ره) و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای 15خرداد از مردم، اقشار و اصناف مختلف دعوت شد، با حضور آگاهانه، پـرشور، گسترده، مـعنوی، مـتحد و یـکپارچۀ خود در ویژه مراسم 14 و 15 خرداد( 9 و 10رمضان) بار دیگر ضمن تجدید میثاق با امام و تجدید عهد با رهبری ، پایبندی خود را به راه ، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر به منصۀ ظهور برسانند.

** ویژه برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهر بیرجند
روزشنبه، 13خرداد ماه ، ساعت 21:00 در محل حسینیه جماران.
یکشنبه 14 خرداد، ساعت18:00 در مدرسه علمیه معصومیه .

** ویژه برنامه سالگرد قیام 15خرداد در بیرجند
دوشنبه 15خرداد ، ساعت 12:30 در مسجد الرسول بازار.
2047* دریافت و انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.