به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری استانداری خراسان جنوبی ، پرویزی در این پیام نوشت: بدون تردید، حضور آگاهانه شما در صحنه انتخابات، یعنی سهیم شدن در سرنوشت کشوری که هر گوشه از خاکش بوی ایثارگری و ولایت مداری می دهد.
وی اضافه کرد: 29 اردیبهشت ماه، میعادگاه حماسه حضور مردم بصیر و شریف ایران اسلامی است که بار دیگر وحدت، همدلی، بصیرت و تعصبمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و نظام و انقلابمان را دربرابر تمامی خدعه ها و نیرنگ های دشمنان بیمه کنیم؛ و آن روز تمام دنیا به تماشای حضور تک تک ما ایستاده اند.
استاندار خراسان جنوبی از مردم شریف، بزرگوار و همیشه در صحنه خراسان جنوبی دعوت کرد با اتکا به خداوند متعال، همراه با ملت آزاده ایران، با حضور هرچه با شکوه تر، ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی را لبیک گفته و برای عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران، به پای صندوق های رأی آمده و با مشارکت حداکثری، سرنوشت کشورمان را آنگونه که شایسته ایران و ایرانی است، تعیین کنید.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای در خراسان جنوبی، فردا(جمعه) همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan

کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
2047* دریافت و انتشار- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.