علیرضا زمانزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد به عنوان هیات اجرایی، بازرسان، نظارت، معتمدان و همچنین افراد اداری و نیروهای خدمات رسان در برگزاری انتخابات فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: براساس توافق مسئوولان اجرایی انتخابات در بشرویه 35شعبه، برای جمع آوری آرای مردم در این دوره در نظر گرفته شد که این تعداد نسبت به دوره قبل سه شعبه افزایش دارد.
زمانزاده اضافه کرد: از مجموع شعبه های رای ، 20 شعبه ثابت و بقیه شعبه های سیار رای است.
وی مجموع صندوق ها در شعبه های اخذ رای را 76 صندوق عنوان کرد و گفت: از این تعداد 35 صندوق آرای انتخابات ریاست جمهوری را جمع آوری می کند و بقیه صندوق ها برای جمع آوری آرای شوراهای اسلامی است.
به گزارش ایرنا، فرماندار بشرویه اظهار کرد: در بخش مرکزی و شهر بشرویه 22 صندوق رای ریاست جمهوری و 24 صندوق نیز آرای شوراها را جمع آوری می کنند.
زمانزاده ادامه داد: همچنین در بخش ارسک نیز 13 صندوق برای آرای ریاست جمهوری و 17 صندوق نیز برای اخذ آرای شوراهای اسلامی در نظر گرفته شده است.
وی از افزایش سه درصدی ثبت نام نامزدها برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بشرویه خبر داد و افزود: در انتخابات این دوره 28 نفر برای شورای شهر و 118نفر نیز برای شوراهای روستاها نامزد شدند.
زمانزاده با تاکید به استفاده مطلوب و بهینه از امکانات مادی و نیروهای انسانی در فرایند انتخابات اظهار کرد: این دوره نیز مانند دیگر دوره ها شاهد حضور اکثری و پررنگ مردم ایران در حماسه انتخابات خواهیم بود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلای شهر و روستا روز جمعه، 29 اردیبهشت همزمان در ایران برگزار می شود.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7550*2047*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده -عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.