به گزارش روز شنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید علی اکبر پرویزی،افزود: در صورت ورود بخش خصوصی در حوزه تیمداری و سرمایه گذاری در این زمینه ،استان نیز با در اختیار گذاشتن ورزشگاه ها و مکان های ورزشی موجود، حمایت مالی و معنوی لازم را انجام خواهد داد.
وی در دیدار مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از نخستین روزهای شروع خدمت در خراسان جنوبی، با توجه به ظرفیت ورزشگاه 15هزار نفری بیرجند که ماه گذشته در سفر رئیس جمهوری به استان بهره برداری شد گفت: پیگیر ایجاد باشگاه بومی در استان بودیم تا روح تازه ای در استان دمیده شود.
استاندار خراسان جنوبی ، توجه جدی مدیران به وضعیت چمن و تاسیسات ورزشگاه را خواستار شد و گفت: مکان یابی طرح از ابتدا ایراد جدی داشت، از این رو برای منحرف ساختن کانال سیل که در محدوده ورزشگاه قرار دارد، بودجه زیادی تاکنون صرف شده است.
پرویزی، با تاکید بر اینکه برای شناخت ایراد و اشکال احتمالی موجود در ورزشگاه جدیدالاحداث بیرجند، لازم است چند مسابقه فوتبال بین باشگاه های کشور در این محل صورت پذیرد، گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران مربوط در استان در این زمینه مساعدت و همکاری لازم را انجام دهند.
همچنین رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار با تشکر از توجه ویژه استاندار خراسان جنوبی به فوتبال استان، تصریح کرد: براساس بررسی های صورت گرفته فدراسیون فوتبال، پرطرفدار ترین برنامه رسانه ملی برنامه 90 است که در حوزه تخصصی فوتبال فعالیت می کند.
مهدی تاج، با اشاره به بودجه اندک فدراسیون فوتبال، گفت: با همین بودجه کم، در حال حاضر فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و رده های سنی مختلف کشور، در رده بندی جهانی وضعیت مطلوبی پیدا کرد، ازاین رو در صورت سرمایه گذاری و توجه بیشتر، در سال های آینده روزهای بهتری در انتظار فوتبال کشورمان خواهد بود.
2047* دریافت و انتشار* عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.