به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با اعضای بنیاد مهدودیت خراسان جنوبی اظهار داشت: حق، وسیع‌ترین راهی است که انسان می‌تواند از آن عبور کند و ظلم تنگناترین راهی است که بشر گرفتار آن بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متاسفانه فرهنگ ما فرهنگ اقتصادپرستی شده که دشمن آن را به عنوان ضعف و رخنه گرفته است و مشکلات با اجرای عدالت، سخن و نظر و اقدام عادلانه برطرف می‌شود و با شعار و حزب بازی دردی از مردم دوا نمی‌شود.

عبادی  با اشاره به شعار سال افزود:برخی با سیاست بازی، حزب و گروه‌بازی به قانون اساسی و اسلام کاری ندارند و با وجود تأکید مقام معظم رهبری به بحث اقتصاد مقاومتی اما متاسفانه کسی دنبال پیاده‌ سازی عدالت نبوده و به دنبال سود و سیاست هستیم.

وی بیان کرد: همه پیامبران برای اجرای عدالت مبعوث شده و اهل بیت به عدل شناخته می‌شوند اما مردم روی بر نتافتند و در زمان حال آنچه خارج از شناسنامه مهدویت است همین بوده که دنیا پر از ظلم و ستم شده و ملتها در زیر چکمه ظالمان دست و پا می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری نسخه شفا بخشی برای مشکلات است اما گوش شنوایی برای عمل به آنها نیست اظهار داشت: به دنبال کارهای سیاسی رفته‌ایم و مقوله فرهنگ را فراموش کردیم که دشمن این مهم را به عنوان رخنه گرفته و درصدد ضربه زدن به نظام و اسلام است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622942
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.