به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید علی‌اکبر پرویزی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای برنامه‌ریزی بنیاد مهدویت اظهار داشت: بنیاد مهدویت به عنوان یک مؤسسه فرهنگی غیر دولتی به انجام امور فرهنگی در حوزه مهدویت می‌پردازد از این رو دستگاه‌های فرهنگی باید بیش از پیش به این امر اهتمام داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آماده کمک و مساعدت در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی هستیم افزود: در مورد برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مهدویت در سطوح مختلف، آماده هر گونه همکاری هستیم.

وی با بیان اینکه آموزش‌ها باید مداومت داشته باشد خاطرنشان کرد: در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی ازطریق معاونت‌های مختلف استانداری می‌توان برنامه‌ریزی کرد تا به نتایج مطلوبی دست یافت.

مسئول امور فرهنگی بیناد مهدی موعود (عج) نیز در این دیدار با بیان اینکه بنیاد مهدویت از سال 79 با 4 محور شروع به فعایت کرده است افزود: یک مرکز تخصصی باموضوع مهدویت در قم راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کفیل با بیان اینکه بنیاد مهدویت در 31 استان کشور دارای دفتر است افزود: راه‌اندازی مجتمع مهدی یاوران نیز از دیگر اقداماتی است که در این زمینه به انجام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 270 کتاب و محصول فرهنگی در زمینه مهدویت به چاپ رسیده است گفت: موضوع انتشارات و محصولات فرهنگی، یکی از مهمترین اقداماتی بوده که در بنیاد مهدویت به انجام رسیده است.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) توسعه معارف مهدویت با نگاه جدید و استفاده از ابزار ارتباطی نوین را مورد تاکید قرار داد و افزود: مبارزه با آسیب‌های حوزه مهدویت که امروزه متاسفانه بسیار زیاد شده است از دیگر دستور کارهای بنیاد مهدویت است که تاکنون اقدامات بسیار مناسبی نیز در این زمینه به انجام رسیده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622443
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.