به گزارش روز یکشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ، سید علی اکبر پرویزی در شورای اداری شهرستان طبس با بیان اینکه یکی از راه های تامین آب حفر چاه است، افزود: انتقال آب از استان های همجوار و نیز استفاده از آب های ژرف از دیگر طرح هایی است که در این زمینه در دستور کار قرار دارد.
وی طرح استفاده از آب های ژرف را طرحی مشترک بین استانداری خراسان جنوبی ، وزارت نیرو و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانست و گفت: با همکاری کارشناسان خارجی امید است نخستین حلقه چاه به منظور استفاده از آب های ژرف به صورت پایلوت در خراسان جنوبی حفر شود.
استاندار خراسان جنوبی، احداث نیروگاه در شهرستان طبس را مهم ارزیابی کرد و افزود: با توجه به پیگیری ها و جلساتی که در وزارت نیرو و شرکت توانیر برگزار شد، موضوع احداث نیروگاه در طبس مورد توافق قرار گرفت.
پرویزی، با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در زمینه هایی همچون تامین آب ،برق و احداث نیروگاه گفت: در حوزه راه نیز اقدامات بسیار مناسبی از سوی دولت در شهرستان طبس انجام شده است.
وی با اشاره به حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای اداری برخی شهرستان های استان در 2روز گذشته افزود: در این سفر هزار و 100میلیارد ریال پروژه مورد بهره برداری قرار گرفت و تقریباً همین میزان تا پایان دولت یازدهم در استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی پراکندگی جمعیت و وسعت زیاد استان را دو عامل مهم در کاهش سرعت خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: با وجود مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد در 9 ماه اخیر، اقدامات و پیگیری های مناسبی برای تسریع و تسهیل روند خدمت رسانی به مردم استان در حوزه های مختلف انجام شد.
2047*خبرنگار و انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.