سید علی اکبر پرویزی عصر روز شنبه در شورای اداری شهرستان قاینات افزود: یکی از برنامه های ما این است که اعضای دولت با سفر به خراسان جنوبی از اوضاع واحوال استان ما مطلع شوند و کمکی هم برای رفع محرومیت ها داشته باشند تا این استان نیز از حداقل امکانات رفاهی نیز بهره مند شود.
وی گفت: رئیس جمهوری به خراسان جنوبی توجه ویژه ای دارد و علت انتخاب این استان به عنوان اولین سفر استانی در سال 96 جلب نگاه مسئولان و هیات دولت به این منطقه بود و در کمتر از یک ماه، 2 نفر از وزیران دولت به استان آمدند و در ادامه راه نیز بر اساس دعوتی که داشته ایم در اردیبهشت ماه امسال نیز برخی از معاونان رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به این استان سفر خواهند کرد.
وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم از حضور معاونان رئیس جمهوری و اعضای کابینه برای شتاب توسعه استان استفاده کنیم.
فرماندار قاینات نیز در این جلسه ضمن بیان خدمات دولت در حوزه زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همه ما معتقدیم که ارتباطات و گسترش زیرساخت های ارتباطی مبنای توسعه و عمران است.
بهمن کهن ترابی افزود: در دولت تدبیر و امید در این زمینه گام های اساسی و ارزشمند زیرساختی برداشته شده است و تمام فرهیختگان، روشنفکران و مردم با فضیلت این شهرستان، قدردان زحمت ها و تلاش های بسیار خوب این دولت که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده ، هستند.
امام جمعه قاین نیز در این جلسه با اشاره به انتخابات پیش رو بر عدالت محوری تاکید کرد و گفت: قطعا حضور در انتخابات بسیار مهم است و دشمن هم این حضور را رصد می کند.
حجت الاسلام سید مرتضی اصفهانی یادآور شد: هر چه حضور مردم در انتخابات کمرنگ تر باشد، دشمن نیز از این موضوع خوشحال تر می شود بدین منظور همه باید زمینه و بستر حضور حداکثری و مشارکت آنان را در انتخابات 29 اردیبهشت فراهم کنند.
پروژه های شاخص مخابراتی شهرستان قاینات با اعتبار 81 میلیارد ریال عصر روز شنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.
شهرستان قاینات دارای پنج شهر و 175 روستا و آبادی و با جمعیتی بالغ بر 120 هزار نفر، دومین شهرستان پرجمعیت خراسان جنوبی است که از سابقه دیرینه تاریخی، فرهنگی و تمدنی برخوردار است.
*7218* 6054*خبرنگار - محمد امین زرگر * انتشاردهنده - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.