به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد حسینی ظهر امروز در پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی اظهار داشت: هدف برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی است.

وی رأی مردم را حق الناس دانست و گفت: مسئولان امانت دار رأی مردم هستند و باید به خوبی از آن صیانت و حراست کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه حجم کار در انتخابات شوراهای اسلامی بسیار زیاد است گفت: مسئولان ذیربط در موضوع انتخابات باید نسبت به احصاء آسیبهای موجود در انتخابات‌ گذشته اقدام کرده و در انتخابات آتی آنها را به حداقل کاهش دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه مباحث حقوقی در موضوع انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: حقوق تمامی کاندیداها و طرفداران آنها در انتخابات باید مدنظر قرار گرفته و رعایت شود.

حسینی ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی در نقاط مرزی و روستایی را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید زمینه مشارکت آحاد مختلف جامعه در انتخابات آتی به نحو مطلوب و مناسب فراهم شود.

وی هم پوشانی و هم افزایی را مورد تاکید ویژه قرار داد و افزود: اعضای هیئت‌های اجرایی باید با هماهنگی کامل با اعضای هیئت نظارت و سایر افراد دخیل در امر برگزاری انتخابات تلاش کنند تا انتخاباتی سالم، قانونمند و با شکوه برگزار شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618686
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.