به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی اکبر بسکابادی صبح امروز در بازدید از طرح های آبرسانی روستایی استان اظهار داشت: در سال گذشته شرکت آب و فاضلاب روستایی ردیف اعتباری از محل صندوق توسعه ملی داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه سهمیه آبفار خراسان جنوبی از محل این ردیف اعتباری 38 میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: خراسان جنوبی از جمله استان‌هایی بوده که 100 درصد تعهد آن در این راستا محقق شده است.

وی گفت: در پی اختصاص این میزان اعتبار مشکل آب شرب 68 روستا بهبود و آبرسانی کامل به 45 روستای استان که دارای تنش آبی بوده‌اند انجام که افتتاح این پروژه‌ها در سفر اخیر رئیس جمهور به استان صورت گرفت.

بسکابادی با اشاره به اینکه در سال گذشته بالغ‌بر 50 میلیارد تومان اعتبار از محل‌های اعتبارات تملک، ماده 10، 12 و 18 و همچنین ردیف اعتبارات ملی مجتمع‌ های آبرسانی روستایی به خراسان جنوبی اختصاص یافت، اضافه کرد: تاکنون از این میزان اعتبار 12 میلیارد تومان دریافت شده و امیداست تا 31 فروردین ‌ماه امسال مابقی این اعتبار نیز جذب شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان جنوبی بیان کرد: این اعتبارات برای امر آبرسانی سیار به روستاها، نگهداری و راهبری شبکه‌های روستایی و کاهش هدررفت آب در روستاها از 29 درصد به 27 درصد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 614486
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.