محمد شفیعی، فرماندار خوسف در آیین افتتاحیه جشنواره خیرین مدرسه ساز این شهرستان ابراز امیدواری کرد که با حضور افراد خیر قسمتی از مشکل زیر ساخت ها و فضای آموزشی منطقه رفع شود.
وی از خوسف با عنوان سومین شهرستان پهناور خراسان جنوبی یاد کرد و گفت: با توجه به تراکم کم جمعیت خدمت رسانی به مردم با توجه به کمبود بودجه بسیار مشکل است.
وی افزود: کمک های خیرین نه تنها بایستی جنبه مالی داشته باشد بلکه بعضا کمک های فکری نیز می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات مردم باشد.
فرماندار خوسف از تمامی خیرین و نیک اندیشان مدرسه ساز دعوت کرد تا همانند سال های گذشته در این امر خیر و خداپسدانه شرکت کنند.
وی نیاز شهرستان را خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها بر شمرد و افزود که خوسف محل تاخت و تاز جریان های سیاسی نیست.
شفیعی کار خیر را معامله با خدا دانست و افزود که مطمئنا برکات کار خیر در تمام امور خیرین جاری و ساری خواهد بود.
وی از خدمات خیرین مدرسه تشکر کرد و افزود: دولت علی رغم تنگناهای مالی در کنار خیرین خواهد بود و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
فرماندار خوسف همرایی و همگرایی را اولویت نخست شهرستان دانست و یادآور شد: با مشارکت خیرین، زمینه توسعه در تمام ابعاد در منطقه فراهم خواهد شد.
وی به مشکلات آموزشی شهرستان در روستاها و مرکز شهرستان اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش یک دستگاه هزینه ای نیست بلکه نهادی سرمایه ای هست که ثمره آن در نسل های آینده بروز خواهد کرد.
وی از خیرین دعوت کرد که نه تنها در ساخت مدرسه بلکه در بحث اشتغال نیز ورود پیدا کنند تا قسمتی از مشکل جوانان شهرستان در بحث بیکاری نیز رفع شود.
میزان تعهد افراد خیر در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان خوسف پنج میلیارد و 400میلیون ریال اعلام شد.
شهر خوسف در 36کیلومتری جنوب غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
س.ا.م*2047*خبرنگار و انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.