به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی‌بیرجندی ظهر امروز در دیدار با جمعی از روسای دانشگاه‌های استان  ضمن تبریک سال نو و اشاره به نامگذاری این سال توسط مقام معظم رهبری به عنوان "سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" و لزوم حرکت در این مسیر گفت: درک زیبایی‌ها و استفاده از نعمات موهبتی الهی است که در اختیار انسان قرار گرفته است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه انسان کامل میوه باغ بشریت و یکی از شئونات حکومت اسلامی است بیان کرد: باید از نظرات یکدیگر جهت توفیق در تمامی حوزه‌ها استفاده کنیم.

وی ضمن مهم دانستن استفاده صحیح و محتوای مناسب در فضای مجازی به عنوان ابزاری جهت نشان دادن فرهنگ بومی و درک هویتی اظهار داشت: معرفی حکیم نزاری قهستانی به جامعه و دانشجویان منجر به درک جایگاه برتر وی در مسائلی همچون عشق به اهل بیت، ادبیات و غیره به گواه خاورشناسان و عالمان نسبت به دیگر شاعران خواهد شد.

رضایی با توجه به درخواست روسای دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی مبنی بر برگزاری جلسات دوره‌ای آمادگی خود را جهت برگزاری جلسات منظم با دانشگاهیان اعلام کرد.

در این مراسم که توسط حوزه ریاست دانشگاه بیرجند برنامه‌ریزی شده بود، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند، رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان، رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند، رئیس دانشگاه فرهنگیان و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند حضور داشتند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608861
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.