به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه دهلران در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با توصیه همگان به رعایت تقوا فرا خواند و اظهار داشت: تقوای الهی راهی برای رسیدن به خدا و چراغ هدایت است.

وی با گرامیداشت ایام پربرکت ماه رجب و ایام اعتکاف گفت: این روزها دارای فضایل زیادی است که باید همه ما به نوعی از برکات آن خود را متنعم کنیم تا توشه‌ای برای آخرت خود فراهم کنیم.

امام جمعه دهلران با تبریک فرار رسیدن سالروز ولادت امام علی (ع) تصریح کرد: از الطاف خداوند برای ما همین بس که شیعه امامی هستیم که خداوند در شب معراج با زبان این امام بزرگوار با پیامبر سخن می‌گوید.

وی همچنین با تبریک ولادت امام محمدتقی(ع) و همچنین حضرت زینب کبری (س) افزود: لازم است دختران و مادران از این بانوی بزرگوار الگو گیرند و در موضوع عفاف و حجاب از ایشان درس بگیرند.

سیدموسوی با پراهمیت بیان کردن شعار سال اظهار داشت: رهبری بارها موضوع تولید و اشتغال را مورد تاکید قرار داده اند و نامگذاری امسال به این دو مقوله مسئولیت دولتمردان را دوچندان می کند.

خطیب جمعه دهلران با محکوم کردن حمله آمریکا به سوریه گفت: آمریکا به وجود آورنده و تقویت کننده داعش بود ه واینک به بهانه مقابله با داعش سوریه را مورد حمله قرار میدهد که این حمله غیرقانونی باید از سوی سازمان ملل و کشورهای اسلامی محکوم شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با تقدیر از اقدامات نماینده مردم این شهرستان به جهت پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: شهرستان دهلران دارای ظرفیت های زیادی است که باید از سوی مسئولان ارشد جدی گرفته شوند.

سیدموسوی گفت: این شهرستان در زمینه نفت و گاز و کشاورزی دارای پتانسیل های زیادی است که برنامه ریزی و سرمایه گذاری بر روی این موضوعات می تواند توسعه شهرستان و حل مشکل اشتغال را به دنبال داشته باشد.

وی با درخواست از نهادهای امنیتی برای برخورد با افرادی که در فضاهای مجازی و واقعی ساحت برخی جایگاه ها را خدشه دار می کنند تصریح کرد: اهانت برخی افراد به جایگاه هایی که دارای قداست است پذیرفتنی نیست و باید با آنها برخورد شود.

امام جمعه دهلران در ادامه با گلایه و انتقاد از نهادهایی که وظایف فرهنگی دارند و در این زمینه اهمال دارند بیان کرد: نهادهایی که ساز و دهل را به عنوان یک موضوع فرهنگی ترویج می کنند بدانند با ترویج این موضوعات دردی از مردم دوا نمی شود بلکه وقتی مشکل اشتغال و یا اقتصاد مردم را حل کردند کاری انجام گرفته است.

وی در پایان با گرامیداشت روز جهانی بهداشت و سلامت دستیابی به بهداشت و سلامت در سطح بالا را مرهون زحمات مسئولان و رعایت مردم دانست.

در حال تکمیل....

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607517
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.