عباس لامعی روز سه شنبه در حاشیه توزیع اقلام اهدایی به دانش آموزان نیازمند، در گفت و گو با خبرنگاران افزود:این اقلام شامل 10 هزار جفت کفش، هزار و 500 دست مانتو و شلوار، هزار و 139 دست کت و شلوار، هزار عدد کاپشن و 6 هزار و 500 شلوار از جمله مهمترین اقلام اهدایی است.
وی اظهار کرد: این اقلام در 12 منطقه آموزشی در اختیار 40 هزار دانش آموز سادات، یتیم و محروم قرار خواهد گرفت که این کمکها نسبت به سال 94 ، 60 درصد افزایش دارد.
وی اضافه کرد: با توجه به تعامل خوبی که آموزش و پرورش استان با خیرین و موسسه های مختلف دارد همه ساله برای حمایت از دانش آموزان نیازمند و یتیم استان، برای ارتقای آموزش و تامین نیازهای مادی دانش آموزان اقدام هایی صورت می گیرد.
لامعی اضافه کرد: یکی از نهادهایی که تعامل سازنده و نزدیکی با آموزش و پرورش دارد، آستان قدس رضوی است که همه ساله از سوی این نهاد در آستانه سال نو کمک های زیادی برای تامین لباس و پوشاک دانش آموزان نیازمند کمک می کند.
استان قدس رضوی با توجه به محرومیت برخی مناطق خراسان جنوبی، همواره نگاه ویژه ای به استان دارد و در محرومیت زدایی، ارتقای سطح آموزشی و توسعه و آبادانی روستاهای مرزی فعالیت های ویژه ای انجام می دهد.
به مناسبت بازگشایی مدارس در مهر ماه 95، یک هزار و 800 بسته نوشت افزار از محل کمک های آستان قدس رضوی و خیرین بین دانش آموزان نیازمند شهرستان درمیان اهدا شد، این اقلام در سایر شهرستان های استان هم توزیع شد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*3215*2047*خبرنگار- محمد رسول ابراهیمی اسفدن*انتشاردهنده-عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.