هه تاو فریدونی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از اقدامات این سازمان در راستای ایجاد فضای با نشاط در سطح شهر در آستانه سال نو، طراحی و نصب المان های نوروزی در پارکها و میادین شهر است.
وی افزود: در راستای استفاده از فکر و ایده تمامی هنرمندان، امسال در بهمن ماه فراخوان طراحی المان های نوروزی منتشر و با استقبال خوب هنرمندان نیز روبه رو شد.
مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج با اشاره به نصب 60 المان نوروزی به مناسبت فرا رسیدن سال در سطح شهرادامه داد: همچنین سه سفره هفت سین بزرگ هم در سه میدان اصلی سطح شهر نصب خواهد شد.
وی اعلام کرد: مطالعات لازم در خصوص طراحی المان نوروزی نیز انجام شده و همچبین از تجربه و فکر خلاق هنرمندان به خوبی استفاده شده است.
فریدونی افزود: بسیاری از المان هایی که در سطح شهر به مناسبت فرا رسیدن سال نو نصب می شود المان موضوعی است و تعدادی از این المان ها نیز بصورت دائمی نصب می شود.
به گفته وی بسیاری از المان های نوروزی امسال نوستالژی بوده و موجب تجدید خاطرات در ذهن شهروندان می شود.
وی المان پاکت نامه، کتاب، نگاتیو، فرش گل، چتر های رنگی، دسته گل نرگس، چتر گل ،المان خروس، باکس گل،المان کفش دوزک، مداد رنگی، کاموا ومیل، توپ نورانی، توپ پلاستیکی،المان دارقالی،عروضی و المان ساز و دهل از جمله المان هایی است که در سطح شهر نصب می شود.
مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج گفت: تمامی المان های نوروزی امسال توسط هنرمندان سنندجی طراحی و ساخته شده است.
وی با بیان اینکه از روز 27 اسفند ماه سالجاری کارنصب المان های نوروزی در سطح شهر آغاز می شود،ابراز امیدواری کرد، نصب این المان ها بتواند موجبات رضایتمندی شهروندان ومسافران نوروزی را فراهم کند.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.