علیرضا رضازاده روزشنبه در دومین اجلاس سالانه مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی افزود: نفوذ در ایران اسلامی که مرکز شیعه و کانون جهان اسلام است یکی از راه های نفوذ است.

** ترویج قمه زنی از راه های نفوذ در شیعه
وی بیان کرد: مهار قدرت ، تغییر رفتار نظام و تغییر ساختار نظام ایران سه هدف عمده نفوذ در ایران است.
به گزارش ایرنا رضازاده، ترویج قمه زنی را یکی دیگر از جنبه های نفوذ در شیعه دانست و گفت: به خاطر لجبازی با ولی فقیه که مخالف قمه زنی هستند این آسیب را ترویج می کنند ، کار این افراد در زمین آمریکاست.
وی عنوان کرد: قمه می زنند در صورتی که امنیت آنها توسط پلیس تامین می شود، خون آنها توسط ماموران آتش نشانی شهرداری شسته می شود و توسط بهیاران درمان می شوند چون تصور می کنند دلشان برای اهل بیت(ع) سوخته است.
وی در ادامه با بیان اینکه داعش سنی نیست و اگر کسی بگوید داعشی اهل سنت است ظلم کرد، یادآور شد: اسرائیلی ها امروز فرقه ای جاهل و نادان به نام وهابیت تکفیری ایجاد کرده اند تا داعشی شوند و با تکبیر الله اکبر و لا اله الاالله جنایت های زیادی مرتکب شوند و نوزاد را جلوی چشم مادر و همگان به قتل می رسانند.
وی افزود: داعش سبب شد اتحاد مسلمانان عراق، سوریه و بسیاری کشورها با جمهوری اسلامی ایران بیشتر شود اما داعش که این ضربه ها را به ما زد ارتش آمریکا و اسرائیل این ضربه ها را نمی توانست به مسلمانان وارد کند.

** ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی از اهداف دشمن است
این هادی سیاسی اظهار کرد: اگر مدافعان حرم نبودند امروز باید در شهرهای خود با دشمن می جنگیدیم، امروز دشمن سعی در ایجاد دعوا بین شیعه و سنی دارد.
رضازاده گفت: شرایط زمانی و مکانی و موقعیت کنونی فوق العاده ویژه است تعبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به عنوان «جهان در حال گذر از یک پیچ تاریخی سرنوشت ساز است»، چند سالی است که به واژگان سیاسی اضافه شد که درک این واژه ما را به یکسری تکالیف رهنمون می کند.
وی بیان کرد: پیچ تاریخی دلایل متعددی دارد اما بنای نظام بر مردم سالاری است، مصلحت واقعی امام در حرف ایشان تبلور یافته است به عنوان مثال مقام معظم رهبری فرمودند، «بنده به مذاکره با آمریکا و برجام خوش بین نیستم، با حفظ استراتژی و راهبرد قهرمانانه مذاکره کنید»
این فعال سیاسی افزود: در جهان شرایط ویژه ای حاکم است، سرعت، کیفیت و کمیت تحولات منطقه و جهان نشان می دهد شرایط کنونی عادی نیست.
رضازاده افزود: ترامپ در سخنانی گفته بود آمریکا داعش را خلق کرد، مقام معظم رهبری فرمودند از ترامپ تشکر می کنیم این موضوع را آشکار کرد و حرف هایی که در گذشته در این باره می گفتیم با سخنان ترامپ برای همگان روشن شد.
وی اضافه کرد: تا 2 سال گذشته گفته می شد داعش توسط آمریکا ایجاد شد، اما برخی ناراحت می شدند که چرا به شیطان تهمت می زنید و روشن شدن این واقعیت را مدیون ترامپ هستیم.
وی ادامه داد: همچنین ترامپ اظهار کرد، آمریکایی ها 6 تریلیون دلار مالیات هزینه کرد تا نقشه خاورمیانه را تغییر دهد در صورتیکه با این مبلغ 2 تا سه بار می توانستند آمریکا را دو باره بسازند.
کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: دنیا مملو از پیچ تاریخی است که با مجموعه ای از فرصت ها و تهدیدها مواجه هستیم که تاکنون به این حجم و کیفیت هیچ کدام را نداشته ایم.
رضازاده عنوان کرد: امروز اسلام ناب و دهه مقاومت با محور نظام جمهوری اسلامی ایران فرصت هایی را برای جبهه حق در منطقه و جهان ایجاد کرده است که خواب این فرصت ها 20 تا 30 سال پیش برای ما آرزو بود.
وی افزود: آرمان هایی امروز برای ما واقعی شده است که نداشته ایم 27 میلیون انسان از ادیان مختلف پیاده برای جانبداری از جبهه حق به سمت کربلا می روند.

** غزه سنی مانند حزب الله شیعه مورد حمایت است
وی اظهار کرد: برای جمهوری اسلامی ایران جبهه حق مهم است غزه سنی مانند حزب الله شیعه مورد حمایت است چون حرف حق می زنند، نتانیاهو می گوید تصویر امام و رهبری ایران پشت سیم های خاردار مرز اسرائیل من را خفه می کند.
وی یادآور شد: امروز تهدیدهایی پیش روی ماست که تابه حال با این پیچیدگی و اثر نداشته ایم باید هوشیاری خود را زیاد کنیم، اگر غافل شویم و بخوابیم دشمنان بیدارند و امروز تهدیدی داریم که قابل مقایسه با سال های گذشته نیست.
*7557* 2047 * خبرنگار- رقیه محمدی * انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.