حسین حسینی روز چهارشنبه در آیین زنگ جشن نیکوکاری در قاین افزود: تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان از 118 پایگاه جشن نیکوکاری در سطح مساجد، مدارس، مراکز نیکو کاری، پایگاه های بسیج و کمیته امداد جمع آوری شده است.
وی اضافه کرد: پیش بینی می شود تا پایان طرح این مبلغ به یک میلیارد و 600 میلیون ریال افزایش یابد وکمک های جمع آوری شده بلافاصله بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
وی اظهار کرد: پایگاه های کمیته امداد تا پایان هفته با همکاری 146 نیروی افتخاری و امدادگر در سطح مساجد ، مدارس ، مراکز نیکو کاری، پایگاه های بسیج و کمیته امداد آماده جمع آوری کمک های مردمی هسند.
مدیر کمیته امداد قاینات گفت: سال گذشته 660 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری جمع آوری شده بود.
همچنین فرماندار قاینات در این مراسم اظهار کرد : کمک به همنوع در همه ادیان الهی و مکاتب بشری وجود دارد و به انجام آن توصیه و تشویق شده است، لذا کمک به دیگران و اقشار نیازمند مختص یک روز نیست، بلکه همه روزها، روز نیکوکاری در حق همشهریان و همنوعان است.
بهمن کهن ترابی افزود: امیدواریم بتوانیم در بحث کمک کردن به دیگران فرهنگ سازی مناسبی در سطح شهرستان انجام دهیم و منیت ها را کنار گذاشته و با وحدت در جهت کمک به همشهریان و افرادی که نیازمند هستند ،گام های مؤثری برداریم.
زنگ نیکوکاری صبح روز چهارشنبه با حضور مسئولان محلی و دانش آموزان در دبستان آزادی شهر قاین نواخته شد.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
*7218* 6054* خبرنگار - محمد امین زرگر* انتشاردهنده - مریم پنجابی*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.