رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی از دستگیری 15 خرده فروش مواد مخدر در این استان خبر داد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: ۱۵ خرده‌فروش مواد مخدر در اجرای این طرح دستگیر شدند.

به گزارش جماران، سرهنگ غلامرضا شاهوردی روز جمعه بیان کرد: در راستای تامین امنیت اجتماعی و روانی و مطالبات شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان بیرجند به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی چندین نقطه آلوده در شهرستان بیرجند را که به محل فعالیت خرده‌فروشان مواد مخدر تبدیل شده بود، شناسایی کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی گفت: ضمن پاکسازی این محله‌ها ۱۵ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی نیز کشف شد.

وی با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با سوداگران مرگ، نجات نسل آینده جامعه از تهدید بزرگ مواد مخدر صنعتی و روان‌گردان را مشروط به همکاری و مشارکت فعال آحاد مردم و دستگاه‌های مرتبط دانست و به عموم شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.