سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از دستگیری عامل تیراندازی که در شهر کرمان اقدام به نزاع و تیراندازی کرده بود خبر داد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از دستگیری عامل تیراندازی که در شهر کرمان اقدام به نزاع و تیراندازی کرده بود خبر داد و گفت: متهم همزمان به اتهام ۳ فقره پرونده ضرب و جرح با سلاح سرد و آدم ربایی و گروگانگیری و تخریب اموال نیز فراری و تحت تعقیب ماموران پلیس بود.

به گزارش جماران، سرهنگ محمود پارسا در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی نزاع و درگیری مسلحانه با سلاح جنگی در مردادماه سال گذشته در یکی از محلات شهر کرمان بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان این تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند عامل اصلی این تیراندازی را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

پارسا با اشاره به اینکه این متهم که دارای ۱۹ فقره سابقه در کارنامه خود است افزود: متهم همزمان به اتهام ۳ فقره پرونده ضرب و جرح با سلاح سرد و آدم ربایی و گروگانگیری و تخریب اموال نیز فراری و تحت تعقیب ماموران پلیس بود.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.