محمد کریمی روز پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قاینات با تاکید بر آگاهی بخشی به خانواده‌ها خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها شد.

وی افزود: در حال حاضر از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در جهت آموزش به خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم مردم درخصوص آثار مخرب و زیانبار مواد مخدر باید استفاده شود.

فرماندار قاینات اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و تولید محتوا و مطالب تاثیرگذار حساسیت ویژه‌ای برای خانواده‌ها ایجاد می‌شود.

وی گفت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری با موضوع اعتیاد و مبارزه با این پدیده شوم برای کودکان و نوجوانان و آثار تولیدی دانش‌آموزان در این خصوص در دستور کار نهادهای فرهنگی قرار گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قاینات هم گفت: بیش از چهار تن انواع مواد مخدر سال ۱۳۹۸ در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ جواد بلوکیان افزود: با فعالیت گسترده و مستمر پلیس، مقدار چهار هزار و ۲۹۲ کیلو و ۹۴۱ گرم انواع مواد مخدر توسط ماموران انتظامی شهرستان قاینات کشف و ضبط شد که افزایش ۷۰ درصدی را نسبت به سال ۱۳۹۷ نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود گفت: ۸۹۳ عملیات پلیسی در این مدت انجام شده که ۱۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و ۸۹۶ نفر متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی قاینات اظهار داشت: در این مدت و با عملیات پلیس تعداد ۹۹ دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین توقیف و ۶۵ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

وی افزود: همچنین از ابتدای امسال در ۱۳۰ عملیات مقدار ۸۱۵ کیلو و ۳۷۲ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۸ باند حمل و توزیع متلاشی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.