محمد صادق معتمدیان روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی نهادهای حمایتی خراسان جنوبی افزود: این رزمایش در راستای تمکین به فرمایشات مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری رزمایش‌هایی گسترده با هدف حمایت از نیازمندان واقعی و افرادی که از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند، برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی وی با اشاره به رزمایش کمک مؤمنانه که به همت سپاه انصارالرضا(ع) برگزار شد، اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است که حتی یک نفر هم از چتر حمایتی این پویش‌ها و رزمایش‌ها از قلم نیفتد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: به منظور اجرای فرامین رهبری، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان، نسبت به تکمیل بانک اطلاعاتی جامعی از افراد نیازمند اقدامات لازم را صورت داده‌اند.

وی یادآور شد: هم‌افزایی دستگاه‌ها و همراهی نهادهای حمایتی سبب شد بانک اطلاعاتی کاملی از اسامی افرادی که کارمند نیستند، زیر پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند و بیمه هم نمی‌باشند، تدوین شود.

معتمدیان با اشاره به اینکه این افراد در شرایط فعلی از بسته‌های حمایتی ویژه ماه رمضان برخوردار می‌شوند، تصریح کرد: استفاده از سایر خدمات در آینده نیز از برنامه‌های استان برای این افراد است.

استاندار خراسان جنوبی همچنین بر حفظ کرامت انسانی در اجرای تمام رزمایش‌ها تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی از حوزه‌هایی که در بحث شناسایی، غربالگری، بررسی شرایط و تایید وضعیت نیازمندان اقدامات درخوری انجام داده‌اند، هدف از برگزاری این نشست را تقسیم کار توزیع اقلام ضروری بین خانواده ها تا پایان ماه مبارک رمضان ذکر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.