به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق معتمدیان بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی نهادهای حمایتی استان بیان کرد: این رزمایش در راستای تمکین به فرمایشات مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری رزمایش‌هایی گسترده با هدف حمایت از نیازمندان واقعی و افرادی که از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند، برپا می‌شود.

وی با اشاره به رزمایش کمک مومنانه که به همت سپاه انصار الرضاء (ع) برگزار شد، گفت: تمام تلاش ما بر این است که حتی یک نفر هم از چتر حمایتی این پویش‌ها و رزمایش‌ها از قلم نیفتد.

به گفته وی به منظور اجرای فرامین رهبری، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به تکمیل بانک اطلاعاتی جامعی از افراد نیازمند اقدامات لازم را صورت داده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: هم افزایی دستگاه‌ها و همراهی نهادهای حمایتی سبب شد بانک اطلاعاتی کاملی از اسامی افرادی که کارمند نیستند، تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند و بیمه هم نمی‌باشند، تدوین شود.

معتمدیان با اشاره به اینکه این افراد در شرایط فعلی از بسته‌های حمایتی ویژه ماه رمضان برخوردار می‌شوند، تصریح کرد: استفاده از سایر خدمات در آینده نیز از برنامه‌های استان برای این افراد است.

وی ضمن تشکر از حوزه‌هایی که در بحث شناسایی، غربالگری، بررسی شرایط و تأیید وضعیت نیازمندان اقدامات مؤثری انجام داده‌اند، گفت: در اجرای تمام رزمایش‌ها کرامت انسانی افراد حفظ شود.

وی هدف از برگزاری این جلسه را تقسیم کار توزیع اقلام ضروری بین خانواده‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.