محمدرضا براتی درمیان در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: دوره آموزش مجازی آنلاین با محوریت کرونا ویروس با موضوع راه‌های مقابله با ویروس کرونا، جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن در وضعیت کرونا و تحکیم خانواده در فرصت حضور مستمر در منزل برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از اساتید برجسته استان استفاده شده است، گفت: خوشبختانه این کلاس‌های مجازی آنلاین با استقبال پرشور فعالان فضای مجازی قرار گرفت و به طور میانگین در هر کلاس بیش از ۱۰۰ نفر شرکت داشتند.

براتی همچنین از تولید ۱۰ مقاله و پرده نگار پیرامون ویروس کرونا خبر داد و افزود: هم اکنون برنامه‌های آفلاین مجازی در سامانه آموزش بسیج به آدرس http://lms.nasraa.ir/ بارگذاری شده است که مخاطبان با مراجعه به این سایت می‌توانند از این تولیدات استفاده کنند.

مسئول نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی، گفت: غفلت از فضای مجازی، خسارات جبران ناپذیری به بدنه کشور وارد می‌کند و اگر قرار است برای دفاع از انقلاب آرمان‌ها و حفظ آن تلاش کنیم باید از ابزار روز استفاده کنیم.

وی عنوان داشت: سازمان فضای مجازی بسیج به دنبال آن است که در سطح جامعه حرکتی راهگشا و مردمی را در حوزه سواد رسانه راه اندازی کند که حاصل آن یادگیری استفاده صحیح و کامل از رسانه است.

معاون تربیت و آموزش سازمان فضای مجازی سپاه انصارالرضا (ع) ادامه داد: کار در حوزه فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است و از آنجا که عرصه امروز، عرصه جنگ فیزیکی نیست بلکه جنگ رسانه‌ای تمام عیار در بسترهای مختلف شروع شده و دشمن برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای تغییر افکار جوانان و نوجوانان از مسیر صحیح انقلاب و ارزش‌های اسلامی دارد باید نیروهای انقلابی با تمام قوا وارد میدان شوند تا نقشه شوم دشمنان خنثی شود و در راستای آرمان‌های انقلاب گام‌های استوار یکی پس از دیگری برداشته شود.

براتی بیان کرد: بخش قابل توجهی از مردم تلفن‌های هوشمند دارند بنابراین لازم است که در حوزه فضای مجازی که مردم با آن سروکار دارند حضور یابیم و بتوانیم محتوای باکیفیت و جریان ساز ارزشی را تولید کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.