به گزارش خبرنگار مهر، مشیر الحق عابدی عصر یکشنبه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار کرد: مرغداری‌های استان مکلفند نیاز مردم استان به گوشت مرغ را تأمین کنند و صادرات مرغ از استان منوط به تأمین نیاز استان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه باید اقدامات لازم برای جذب اقلام اولویت دار مردم از مرکز کشور با فوریت پیگیری شود، تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان طرح ضیافت به صورت ویژه برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.

وی با اذعان به اینکه اختیارات کمیسیون تنظیم بازار استان تحریری نیست، بلکه اجرایی، ادامه داد: نظارت‌ها از اولویت‌ها در اجرایی شدن مصوبات این ستاد است.

معاون استاندار خراسان جنوبی بر رصد دقیق بازار و قیمت کالاها تاکید کرد و افزود: با تلاش‌های ستاد تنظیم بازار در ایام پایانی سال ۹۸ و نوروز ۹۹ این استان رتبه اول کوری را در تنظیم بازار کسب کرده است.

وی تصریح کرد: باید همچون گذشته رصدها دقیق باشد تا افزایش قیمتی را نداشته باشیم و کمبود کالایی در استان وجود نداشته است.

عابدی با بیان اینکه موفقیت جلسات کمیسیون تنظیم بازار استان به دلیل وجود کمیته‌های تخصصی ذیل بوده است، بیان کرد: موضوعات مرتبط در این کمیته‌ها بررسی و پس از کار کارشناسی دقیق ارائه می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی به طرح فاصله گذاری هوشمند نیز اشاره کرد و بیان داشت: گام اول در اجرای این طرح را با همکاری و همراهی بسیج اصناف در مقابله با بیماری کرونا آغاز شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.