به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نصرآبادی صبح سه‌شنبه در جلسه بررسی و تحلیل شاخص نرخ بیکاری خراسان‌جنوبی طی سال ۹۸ اظهارکرد: سال گذشته در حوزه جنگل با ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزار و ۵۰۰ نفر روز شغل موقت ایجاد کردیم که این مشاغل در حین اجرای عملیات به وجود آمد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در حوزه بیابان نیز ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در مرحله اول داشتیم که با این اعتبار ۵۴ هزار نفر تثبیت شغل و دو هزار نفر روز شغل موقت در حین اجرای عملیات ایجاد کردیم که بسیار ارزشمند است.

نصرآبادی ادامه‌داد: در حوزه آبخیزداری نیز در سال گذشته با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیصی توانستیم ۶۳ هزار نفر تثبیت شغل و هزار نفر روز شغل موقت ایجاد کنیم.

وی با اشاره به بحث تفاوت‌های اعتباری افزود: اعتبارات حوزه بیابان در سال ۹۷ حدود پنج میلیارد تومان بود که این رقم در سال ۹۸ با ۱۵ برابر افزایش به بیش از ۷۷ میلیارد تومان اعتبار مصوب رسید که در دو بخش مدیریت مدیریت منابع بیابانی و مالچ پاشی هزینه شد که هزینه این اعتبار تا تیرماه ادامه دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان‌جنوبی گفت: در حوزه آبخیزداری نیز اعتبارات از ۱۶ میلیارد تومان در سال ۹۷ به ۳۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب در سال ۹۸ رسید که این اعتبار در ۸۰ روستا هزینه و ۵۱ هزار خانوار از عملیات‌های مرتبط با آن بهره‌مند شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.