به گزارش شامگاه دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی محمدصادق معتمدیان در نشست ویدئو کنفرانسی با وزیر کشور از اجرای قاطعانه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان خبر داد. 

وی گفت: با همت همه دست اندرکاران به ویژه عزیزان نیروی انتظامی و البته با همراهی مردم، طرح تا این لحظه به خوبی اجرا شده و نتایج خوبی نیز به همراه داشته است.

استاندار خراسان جنوبی به استقرار نیروهای امدادی مراقبتی در ۲۴ محور اصلی در ورودی‌های استان اشاره و خاطرنشان کرد: به گونه‌ای برنامه ریزی شده که در چند شهرستان طبس، نهبندان و قاینات که در مسیر کریدورهای اصلی شرق کشور قرار دارند، کنترل‌ها بیشتر باشد.

وی افزود: تعیین دو لایه مراقبتی با حضور هلال احمر، پلیس راه و راهداری در لایه اول و نیروهای بسیجی با نظارت نیروی انتظامی در لایه دوم از اقدامات کنترلی استان در ورودی و خروجی شهرها بوده است.

معتمدیان اظهار داشت: ممانعت از ورود خودروهای غیربومی که قصد سفر داشته‌اند و خودروهای بومی که قصد خروج از شهرها را داشته‌اند، از نتایج کنترل مبادی ورودی استان تا این لحظه است.

وی تصریح کرد: با وجود تذکرات فراوان، پلیس برای خودروهای متخلف هم اعمال جریمه کرده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: کاهش ۲۸ درصدی مصرف سوخت در استان، نشان دهنده کاهش ترددهای مردم است. 

وی با تاکید بر همراهی اصناف در اجرای دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: ۹۷ درصد اصناف با تعطیل کردن واحدهای صنفی خود در این طرح مشارکت داشته‌اند. 

وزیر کشور نیز در این نشست ویدئو کنفرانسی به ارزیابی روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پرداخت و با اشاره به هماهنگی‌های بسیار مؤثر موجود بین بخش‌های مختلف دست اندرکار در استان‌ها برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: حضور و تدابیر مؤثر استانداران منشاء این هماهنگی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.