به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیم شهریاری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده توسط تیم‌های هلال احمر در راستای مقابله با کرونا بیان کرد: کنترل ورودی‌های استان، ارائه آموزش‌های بهداشتی به شهروندان و توزیع اقلام بهداشتی در پایگاه‌ها از جمله اقدامات انجام شده است.

وی از اجرای طرح «دست یار» در سطح استان خبر داد و افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور در راستای مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع این ویروس اجرایی می‌شود.

شهریاری بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، کمک‌های مردمی برای تأمین وسایل حفاظت فردی اعم از ماسک، مایع ضدعفونی کننده و دستکش برای خانواده‌های کم‌بضاعت، نقاط حاشیه‌ای و آسیب‌خیز و مناطق محروم جمع آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم نوعدوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۹۹۹۹۹ هلال‌احمر نزد تمامی بانک‌ها اهدا کنند، گفت: همچنین شماره کارت‌های ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

وی با بیان اینکه کد دستوری #۱۱۲* هم برای دریافت کمک‌های مردمی فعال است، گفت: شعب هلال احمر و خانه‌های هلال در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: هرگونه اقدام پیشگیرانه‌ای بدون مشارکت آحاد مردم امکان‌پذیر نخواهد بود بنابراین برای حفاظت از خود و خانواده باید از سلامت دیگران نیز حفاظت کنیم.

وی ادامه داد: این پویش سراسری کمک می‌کند تا زنجیره‌های انتقال بیماری در بین مردمانی که استطاعت تهیه وسایل حفاظت فردی ندارند نیز، گسترده نشده و قابلیت انتقال آن به دیگران کمتر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.