مهدی نباتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از همین رو اگر  مودیان بدهی قطعی شده و جرایم غیر قابل بخشش خود را تا پایان خردادماه سال ۱۳۹۹ پرداخت کنند،  واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری و پروانه کسب تولیدی از مراجع ذیربط ۹۰ درصد و سایر مودیان ۸۰ درصد از بخشودگی جرایم قابل بخشش برخوردار خواهند شد. 

وی اظهار داشت: پیش از این پایان اسفندماه سال جاری آخرین فرصت استفاده از تسهیلات بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش در بخش مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده بوده که برای مساعدت بیشتر با مودیان در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا این فرصت تا خردادماه سال آینده تمدید شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی بیان کرد: مودیانی که برگ مالیات قطعی آنها از ۱۲ بهمن ۹۸ ابلاغ شده است، چنانچه حداکثر تا ۳۱ خرداد ۹۹ نسبت به پرداخت اصل بدهی قطعی شده خود اقدام کنند، مشمول حکم بند (۲) بخشنامه صادره ۲۷ مرداد ۹۸ خواهند بود.

وی گفت: مطابق حکم بند(۲) بخشنامه مذکور، آن دسته از اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی که مالیات آنها از اول مهرماه ۱۳۹۸ تا پایان سال جاری به قطعیت می‌رسد، در صورتی که اصل مالیات و جرایم غیرقابل بخشش خود را حداکثر ظرف یک ماه بعد از ابلاغ برگ قطعی پرداخت کنند، معادل ۱۰۰ درصد جرایم قابل بخشش آنها بخشوده خواهد شد.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان جنوبی تا دیروز (جمعه) ۷۸ نفر بود و سخنگوی وزارت بهداشت امروز (شنبه) موارد جدید شناسایی شده کووید ۱۹ در این استان را ۴ نفر اعلام کرد.

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم اعلام کرد: صبح امروز (شنبه) ۶ دستگاه خودرو از معاونت بهداشتی، مرکز بهداشت و هلال احمر بیرجند به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام به پخش پیام‌های هشدار دهنده بهداشتی در سطح شهر کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.