کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای کرونا ویروس بیان کرد: تاکنون شش جلسه در ستاد شهرستانی برگزار شده که طی آن دستورالعمل‌های لازم برای واحدهای تولیدی، خدماتی، توزیعی و ادارات ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه دو ایستگاه سنجش در راستای کنترل سلامت مسافران در ورودی‌های خضری دشت بیاض و اسفشاد مستقر شده اند، افزود: این افراد علاوه بر ارائه مباحث بهداشتی، سلامت مسافران را کنترل می‌کنند.

فرماندار قاین از وجود ۱۹ آب شیرین کن در سطح شهرها و روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: این مکان‌ها مجاب شده اند تا یک متصدی برای نظارت مستقر کنند.

وی با بیان اینکه تیم‌های بازرسی بر آرایشگاه‌ها، واحدهای صنفی و سوپر مارکت ها نظارت ویژه دارند، افزود: گندزدایی اماکن عمومی و شهرها و روستاها در دستور کار است.

کریمی با بیان اینکه یک واحد تولیدی در قاین اقدام به تولید مایع ضدعفونی کننده بر پایه الکل کرده است، اظهار کرد: تاکنون قریب به ۵۰ هزار تیوپ تولید شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ نفر به صورت خودیاری به دوخت ماسک پرداخته اند، گفت: تاکنون مواد اولیه این ماسک‌ها آماده شده و بعد از دوخت، با اولویت اماکن عمومی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.