رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند روز سه‌شنبه گفت: این جشنواره با همکاری خانه فرهنگ و ورزش زی زبل در چند بخش برگزار می‌شود و شرکت در تمامی بخش‌های آن برای عموم آزاد است و دارای محدودیت سنی نیست.

محمدرضا قلاسی مود با اشاره به اینکه آثار در ۲ گروه تصویری و نوشتاری طبقه‌بندی می‌شود افزود: باید آثار تصویری به واتساپ جشنواره به شماره ۰۹۰۱۴۸۱۷۷۱۷ ارسال و آثار ترسیمی نوشتاری شامل کاریکاتور، خاطره و دلنوشته حداکثر تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۹۹ به دبیرخانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تحویل شود. 

وی بیان کرد: تمامی تصاویر اعم از فیلم و عکس باید واضح و با نور کافی تهیه شود و تصاویر با کیفیت پایین داوری نخواهد شد.

وی گفت: فیلم‌های تهیه شده از آثار شامل بازی‌ها و سرگرمی باید کمتر از ۵۹ ثانیه باشد و عکس آثار با فرمت jpeg و حداقل از هر اثر ۳ عکس از سه زوایه ارسال شود.

قلاسی مود افزود: ضروری است در تمامی تصاویر، اعم از عکس و فیلم در یک مورد، صاحب اثر یا یکی از نزدیکان که در صورت برگزیده شدن امکان حضور یا تحویل مدارک آنها وجود دارد، حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: هر گونه ویرایش عکس باعث حذف از مرحله داوری می‌شود، خاطرات و دلنوشته ها نیز باید به صورت دست نوشته و در حد یک صفحه A۴ ارائه شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند ادامه داد: آثار با ذکر مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره تلفن همراه و نشانی پستی به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شو .

وی گفت: در کاشت سرسبزی نیز استفاده از چند بذر، خلاقیت و نوآوری در اجرا، ایجاد بعد و فرم دهی به سبزه، خلاقیت و نوآوری از مفاد داوری در بخش سرسبزی خواهد بود.

قلاسی مود با اشاره به بخش تخم مرغ رنگی اظهار داشت: در این بخش اجرای تکنیک های هنری مانند نقاشی، کلاژ و برجسته کاری از موارد مورد نظر در داوری است همچنین استفاده از تخم مرغ سفالی و دیگر سازه‌های تخم مرغی شکل بلامانع است.

همچنین در مدت جشنواره، آثار تصویری در صفحه اینستاگرامی @zi.zebel.birjand به نمایش عموم درخواهد آمد و تعداد لایک دریافتی هر اثر به عنوان امتیاز مثبت در رای داوران لحاظ خواهد شد.

آثار مکتوب نیز در صورتی که تصاویر آن به آدرس واتساپ جشنواره ارسال شود، قابلیت نمایش عموم در صفحه اینستاگرامی را خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.