به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با ائمه جمعه خراسان‌جنوبی اظهارکرد: خون شهید سلیمانی ثمرات بسیاری را به اسلام هدیه کرد و توطئه‌ها و فتنه‌های بسیاری را خنثی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمن به دنبال فتنه‌انگیزی به بهانه‌های مختلف تا زمان انتخابات بود، بیان‌کرد: فتنه‌انگیزی دشمنان و معاندان با هدف آسیب رساندن به جامعه اسلامی در ماه‌های گذشته ادامه داشت که یک نمونه آن شهادت شهید سلیمانی است.

عبادی با بیان اینکه شهادت شهید سلیمانی برخی از به خواب‌رفته‌ها را بیدار کرد، ادامه‌داد: سردار دل‌ها علی‌رغم همه بزرگی‌اش خود را تنها سرباز ولایت می‌دانست.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در سخنرانی‌های خود در شرایط مختلف آینده کشور و انقلاب را روشن پیش‌بینی کرده‌اند، اظهارکرد: توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن برای هر کشور دیگری غیر از ایران پیش می‌آمد آن سرزمین را زمین‌گیر می‌کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: پشتوانه ما به واسطه قرآن و معنویات بسیار قوی و محکم است اما با توجه به این پشتوانه‌ها زمینه کار بیشتری برای بیداری مردم و مبارزه با فساد وجود دارد و باید بیش از گذشته کارکرد.

عبادی با بیان اینکه هر چقدر که ما از نظر معنوی پشتوانه داریم دشمن نیز از نظر مادی سرمایه فراوان دارد، بیان‌کرد: سیستم‌های تبلیغاتی دشمن با سرمایه‌گذاری‌های عظیم و دقیق دروغ را راست و راست را دروغ نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: باید در حوزه تبلیغات فرهنگی روش‌های جدید و نو را نیز مد نظر داشته باشیم تا بتوانیم توطئه‌های تبلیغاتی دشمن را خنثی کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.