به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح صبح جمعه در شورای اداری شهرستان درمیان اظهارکرد: پیام امام (ره) چیزی جز دعوت به تعالیم انبیا و انقلابی برای رسیدن به استقلال و آزادی حقیقی نبود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیان کرد: طاغوت‌ها با ظلم و ناکارآمدی زمینه نابودی خود را فراهم کردند چرا که در زمین فساد کرده بودند.

فتاح ادامه‌داد: کسانی چون ترامپ و سایر استکبار گران و ظالمان نیز طبق وعده الهی از بین می‌روند و از این جهت رهبر معظم انقلاب اسلامی وعده نماز خواندن در مسجد الاقصی را به جوانان دادند.

وی با اشاره به اینکه طبق آیات قرآن مستضعفان وارثان و امامان بر روی زمین می‌شوند، گفت: انقلاب امام نسیمی از حرکت الهی در آخرالزمان است و با توجه به وعده‌های خدا نباید با هر شایعه‌ای دلسرد شویم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن حاج قاسم سلیمانی را از ما نگرفت بلکه در حقیقت او را به ما برگرداند چرا که ما هیچ وقت اینگونه قدر و ارزش این مرد بزرگ را نمی‌دانستیم.

فتاح با بیان اینکه باید مؤمن به انقلاب و رهبری باشیم، ادامه‌داد: تنها در این صورت وعده‌های خداوند درباره ما محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دلبستگی حقیقی به مردم خراسان جنوبی دارد، افزود: تلاش کرده‌ام این مهم را در زمان وزارت نیرو و ریاست کمیته امداد نشان دهم.

رئیس بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه نباید در خدمت به مردم کم فروشی کنیم، گفت: تلاش ما بر این است که در بنیاد مستضعفان برای مردم خراسان جنوبی کم نگذاشته و در واقع کم فروشی نکنیم‌.

فتاح با بیان اینکه هر چند اموال و زمین‌ها در اختیار بنیاد بوده ولی برای ما نیست، اظهارکرد: منابع و املاک بنیاد برای مردم و در راستای گره‌گشایی از آنان است.

وی بیان‌کرد: باید مراقب باشیم زمین و املاک را به اهل آن واگذار کنیم چرا که در قبل زمین‌هایی واگذار شده و حالا باید پاسخ بدهیم که چرا به آن اشخاص واگذار کرده‌ایم.

رئیس بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی ادامه داد: با مشورت با دولت و برای رفع محرومیت زدایی از شهرستان درمیان ورود پیدا کرده‌ایم و تلاش ما برای رسیدگی قانونی و از مسیر حقیقی به خواست مردم است.

فتاح با اشاره به اینکه هدف فعالیت‌ها این است که با اقدامات بنیاد مستضعفان افزایش درآمد و سرانه مردم در درمیان محقق شود، یادآور شود: محور اصلی کار ما اشتغال‌زایی است.

وی با تبیین اینکه اصل کار ما مردم‌داری و خضوع در برابر عموم مردم جامعه است، گفت: مردم باید اثرات و ثمرات کارهای ما را مشاهده کنند و این مؤلفه با طولانی نشدن کارها صورت می‌گیرد.

رئیس بنیاد مستضعفان یادآور شد: خواست و پیگیری ما این است که عوائد فروش منابع املاک بنیاد در خراسان‌جنوبی در خود استان هزینه شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.