حجت الاسلام علی محمدی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گزارش‌هایی که تاکنون از طرف سرناظران شورای نگهبان اعلام شده حاکی از حضور خوب مردم پای صندوق‌های رای است و امیدواریم این روند تا پایان رای گیری ادامه یابد.

وی اظهار داشت: مردم تا ساعت ۲۰ امشب فرصت دارند به شعب اخذ رای مراجعه کنند و البته احتمال تمدید ساعت رای گیری هم وجود دارد.

مسوول دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در خراسان جنوبی افزود: تخلفات جزئی از طرف سرناظران به ما اعلام شده که آنها را به دادستانی اعلام کردیم اما این تخلفات معمولا متداول است مثل حرفی که شاید در یک سایت به نقل از کسی گفته شده و این گونه تخلفات همواره بوده است.

وی گفت: در حال حاضر از روند برگزاری انتخابات رضایت کامل داریم.

رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی هم ساعتی پیش اعلام کرد: تاکنون این استان با مشارکت ۵۰ درصدی در انتخابات مجلس یازدهم رتبه نخست میزان مشارکت را در کشور به خود اختصاص داده است.

ناصر خوش خبر در محل ستاد انتخابات استان به خبرنگاران گفت: میزان استقبال مردم لحظه به لحظه در حال افزایش است و تا این لحظه بیش از ۲۸۰ هزار نفر رای خود را در صندوق‌های شعب انداخته‌اند.

۱۲۷ داوطلب در چهار حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند و در نهایت اسامی ۷۰ نامزد شامل ۶۵ مرد و پنج زن برای این استان از سوی شورای نگهبان اعلام شد که طبق آخرین آمار از این تعداد ۳۰ نفر انصراف دادند و ۴۰ نفر در عرصه رقابت باقی ماندند.

خراسان جنوبی دارای ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه اصلی است و ۶۷۷ شعبه اخذ رای در این استان مستقر شده که ۷۱ شعبه نسبت به انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی افزایش یافته است.

۵۶۴ هزار و ۹ نفر در این استان مرزی واجد شرایط رای دادن هستند و خراسان جنوبی چهار کرسی در مجلس یازدهم دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.